Västra Götaland - Felanmälan
Moderator: Zonemakers
Re: Västra Götaland
Zonen Lidcamp i Lidköping ligger i någons trädgård. Antar att det är campingen som ska ha en zon, den ligger några hundra meter söder.
-
- Country: Sweden
Fixat till slut. Hoppas den ligger rätt nu. La till lite fler zoner i stan när jag ändå var där och pillade.brolin wrote:Zonen Lidcamp i Lidköping ligger i någons trädgård. Antar att det är campingen som ska ha en zon, den ligger några hundra meter söder.
Zonen Billingehus i Skövde ligger på ett företags privata mark, nu var grinden öppen när jag var där så det gick att ta den endå.
Förslår utiktsplatsen på begret en bit bort isället , har gjort en "suggestion" i appen (ViewOfSkovde)
Zonen PBdome i Falköping ligger även den på ett företags privata mark. Även här var grindarna öpnna så jag kunde ta den, men förslår en bit ner i slutet på samma väg. Har även här gjort en "suggestion" i appen (EndOfTheRoad)
Förslår utiktsplatsen på begret en bit bort isället , har gjort en "suggestion" i appen (ViewOfSkovde)
Zonen PBdome i Falköping ligger även den på ett företags privata mark. Även här var grindarna öpnna så jag kunde ta den, men förslår en bit ner i slutet på samma väg. Har även här gjort en "suggestion" i appen (EndOfTheRoad)
Livepark - Om det finns möjlighet att göra zonen lite större.
Är nog den zonen jag har störst problem med i Borås. Vet ej om det beror på dom stora träden bredvid zonen eller vad. Sen är det någon form av blomsterinstallation mitt i zonen. Hade varit fint om den kunde göras lite större.

Är nog den zonen jag har störst problem med i Borås. Vet ej om det beror på dom stora träden bredvid zonen eller vad. Sen är det någon form av blomsterinstallation mitt i zonen. Hade varit fint om den kunde göras lite större.

-
Flyttade zonen till kyrkan och bytte namn till LukasChurch. Dock så har ni fått äran av en ny zon vid utsiktsplatsen.swejunkhead wrote:Zonen Billingehus i Skövde ligger på ett företags privata mark, nu var grinden öppen när jag var där så det gick att ta den endå.
Flyttad.swejunkhead wrote:Zonen PBdome i Falköping ligger även den på ett företags privata mark. Även här var grindarna öpnna så jag kunde ta den, men förslår en bit ner i slutet på samma väg. Har även här gjort en "suggestion" i appen (EndOfTheRoad)
-
Ordnat.ghost wrote:Livepark - Om det finns möjlighet att göra zonen lite större...
En av de nya zonerna på Hisingen, TuveZone, ligger på en inhägnad fotbollsplan. En skylt säger att man inte får träna eller spela utanför klubbens verksamheter eller om man hyr planen. Det finns ett litet hål i stängslet så att man kan krypa under, men det känns ju inte helt rätt. Klubbstugan med gym ligger precis intill och folk därinne ser lätt om man vistas på planen. Föreslår flytt till närheten av Tuve Torg.
-
Zonen 'St Helena' i Skövde beter sig lite konstigt. För det första så dör Turf ofta i min mobil när jag försöker ta den. (Appen kraschar eller tappar uppkoppling). Det borde synas ett antal misslyckade försök i era loggar i närheten av den zonen. Jag har inte upplevt något liknande vd någon annan zon.
Dessutom beter sig zonen annorlunda på turfa.se också. När jag klickar på någon annan intilliggande zon så får jag statistik om den zonen men ingenting händer när jag klickar på 'St Helena'. (Zonen 'Helena' strax nordost om 'St Helena' är också märklig på turfa.se eftersom den blankar ut området på skärmen där det brukar stå statistikuppgifter men ingenting skrivs ut)
Dessutom beter sig zonen annorlunda på turfa.se också. När jag klickar på någon annan intilliggande zon så får jag statistik om den zonen men ingenting händer när jag klickar på 'St Helena'. (Zonen 'Helena' strax nordost om 'St Helena' är också märklig på turfa.se eftersom den blankar ut området på skärmen där det brukar stå statistikuppgifter men ingenting skrivs ut)