Jag lyckades faktiskt ta den idag, passade på när dem hade träning i hallen intill då grinden var öppen för en gångs skull. Annars, om man vill riskera kläderna, går det att krypa under staketetet på vissa ställen eller klättra över grinden som tomtebloss gjorde.StarDust wrote:Går zonen att ta på sommaren?
Dalarna - Felanmälan
Moderator: Zonemakers
- islandmountain
- Country: Sweden
Re: Dalarna
Re: Dalarna
Nej, det är inte tanken, men det finns plan i liknande, nja kanske lite mindre storlek som faktiskt har öppet för allmänheten, såsom i Uppsala då man kan ta zonen.
Det här lät dock inte som ett sådant fall. Det är fixat nu i varje fall!
Det här lät dock inte som ett sådant fall. Det är fixat nu i varje fall!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
-
- Country: Sweden
Re: Dalarna - Felanmälan
Jag gissar att FaulCampus är en felstavning och borde vara FaluCampus?
Tack, åtgärdat nuuw12345678 wrote:Jag gissar att FaulCampus är en felstavning och borde vara FaluCampus?
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Dom har fixat till marken vid noriverzone i Borlänge. Antar att markägaren inte är glad för allt spring upp på kullen som inte ens har fått gräs ännu. Ganska lerigt nu och det blir inte bättre av att folk går/cyklar där. Kartan stämmer inte nu.
Kanske flytta den till droppen. Ni ser om ni zoomar in där.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Kanske flytta den till droppen. Ni ser om ni zoomar in där.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Droppen var lite väl liten, blev en flytt rakt västerut istället, tagbar från cykelbanan med lagom tur...
Minibridge i Svärdsjö ligger lite dumt till.. Den ligger nämligen mitt i en privatägd hästhage 

Flyttad till en annan liten bro... hoppas den inte är omsluten av hagar och annat dumt. Den låg ju på en rätt fin plats innan 

SunYour wrote:Flyttad till en annan liten bro... hoppas den inte är omsluten av hagar och annat dumt. Den låg ju på en rätt fin plats innan
Håller med, den låg ju egentligen klockrent!