Nu verkar det inte vara jättehög aktivitet totalt i Helsingborg. Dessa små tätorter på 2-5000 invånare utanför Helsingborg blir det nog bökigt att ta sig mellan hur som helst. Vi kan inte på något sätt motivera att lägga massa zoner där ute tyvärr.
Tyvärr är det väl lite krasst att säga att vi inte kan tillgodose varenda en i hela landet med zoner. Grundtanken är att det behövs aktivitet för att det ska tilldelas zoner. Men finns det inga zoner så blir det ingen aktivitet. Så jag har nu skapat några zoner i de här förorterna. Så hoppas du har någon kompis eller att någon annan börjar Turfa. Då ska vi nog kunna lägga någon till.
Mer zoner i Helsingborg
Moderator: Zonemakers
-
- Country: Sweden
Re: Mer zoner i Helsingborg
Underbart att det kom fler zoner!
Det e redan strid om dom!!
Tackar för detta ödmjukast!

Tackar för detta ödmjukast!

Tackar ödmjukast för de nya zoner vi fått i Helsingborg, mycket roligt. Känns lite dumt att "klaga" på några zoner då men zonerna inne på Fredriksdal går ju ofta inte att ta eftersom allt är inom stängsel och lås, och det är väl inte riktigt meningen att uppmuntra till inbrott för att nära sitt beroende. Man kanske skulle kunna lägga dom utanför området istället? Men annars stort tack för nya zoner och välkomna ska alla nya hbg-spelare vara. 

Hoppas att flytten av zonen vid kärnan inte ställer till med så mycket problem... gick ju inte att få in en zon vid trappan annars 
Zoner med begränsade öppettider är en del av spelet

Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Jag blev lite paff när jag skulle ta zonen vid kärnan och den inte låg där den brukar, jag trodde min gps höll på att balla urSunYour wrote:Hoppas att flytten av zonen vid kärnan inte ställer till med så mycket problem... gick ju inte att få in en zon vid trappan annars

Jag har bett en vaktmästare öppna en grind till en fotbollsplan en gång... 

Helsingborg har ganska många zoner enligt mig.. Men det är sådär med aktiviteten 

Ändå är det 2 från HGB som är i toppen på hela regionen så aktivitet har det absolut varit där.
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö

Det måste bli fler zoner i Helsingborg!
Ser många gröna + på kartan men inga i Hbg området.....
Kommer det fler inom kort eller behöver vi bli fler?

Ser många gröna + på kartan men inga i Hbg området.....

Kommer det fler inom kort eller behöver vi bli fler?

Läge att hålla lite koll då, det kom ett gäng till er för ett par veckor sedan....