Måste registrera om mig för att logga in igen

Här lägger ni era Förslag för hemsidan
EJ BUGGAR.

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
Ormagöden
Country: Sweden

Måste registrera om mig för att logga in igen

Post by Ormagöden »

Jag kan registrera mig med kod från mobilen och ser sen att jag loggat in på hemsidan osv, precis som det ska vara. Men när jag loggat ut från hemsidan så kan jag inte logga in normalt med mitt användarnamn, Ormagöden, igen. Det kommer bara upp en helvit sida med texten "wrong login information". Har provat flera ggr med olika lösen, så det bör inte vara fel lösen.

Så för att logga in måste jag omregistrera mig och då går det bra, men det hade varit skönt o slippa göra det varje gång..
AJ_

Re: Måste registrera om mig för att logga in igen

Post by AJ_ »

Använder du samma namn som du har i appen? Har du provat "Ormagoden"?
Hittar dig(?) på http://www.turfa.se/user/Ormagoden
TurfWidget
Image
Mobil: Nexus 5X | Stad: Linköping
SaLa
Information Manager

Post by SaLa »

Ormagöden wrote:Jag kan registrera mig med kod från mobilen och ser sen att jag loggat in på hemsidan osv, precis som det ska vara. Men när jag loggat ut från hemsidan så kan jag inte logga in normalt med mitt användarnamn, Ormagöden, igen. Det kommer bara upp en helvit sida med texten "wrong login information". Har provat flera ggr med olika lösen, så det bör inte vara fel lösen.

Så för att logga in måste jag omregistrera mig och då går det bra, men det hade varit skönt o slippa göra det varje gång..

Så fick jag också göra i några dagar. Sen gick det till sig själv. Glömde bort att skriva om det i forumet :)
Ormagöden

Post by Ormagöden »

AJ_ wrote:Använder du samma namn som du har i appen? Har du provat "Ormagoden"?
Hittar dig(?) på http://www.turfa.se/user/Ormagoden
Jepp, använder samma namn. Provade dessutom "Ormagoden" nu, funkar icke :-/ Kan ej heller omregistrera mig med "Ormagoden". Men jag skulle ifs inte förvåna mig om ö:et ställer till det, bör ju eg undvika att använda åäö i användarnamn...

Får hoppas det löser sig självt snart annars, som för SaLa.
AJ_

Post by AJ_ »

Omregistrera? Namn byter man lätt i appen under "settings".
TurfWidget
Image
Mobil: Nexus 5X | Stad: Linköping
Ormagöden

Post by Ormagöden »

AJ_ wrote:Omregistrera? Namn byter man lätt i appen under "settings".
Var lite otydlig kanske...jag provade att omregistrera med Ormagoden som inloggning på hemsidan, men heta Ormagöden i telefonen. Då fick jag faktiskt en kod skickad i telefonen, trots olika namn. Men då felar registreringen när den ska slutföras istället.

Men nu provade jag döpa om mig till Ormagoden även i telefonen och då gick det bra! Så det är sannolikt ö:et som spökar..
Ormagöden

Post by Ormagöden »

Vet inte om ni prioriterar denna bugg, men utifall att:
Efter ovan har jag nu provat att igen döpa om mig till Ormagöden i telefonen, men jag kan fortfarande bara logga in på hemsidan som User = Ormagoden. User = Ormagöden ger precis som innan felmeddelande. Men när jag loggat in står det dock att jag är inloggad som Ormagöden.

Så jag har eg inga problem med inloggningen längre (ska bara hålla rätt på namnen), men här finns uppenbarligen en bugg, förmodligen pga åäö.
Post Reply

Return to “Förslagslådan - Hemsidan”