Föreslagna Zoner

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Shadow
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2012 22:38
Country: Sweden

Föreslagna Zoner

Post by Shadow »

Hej på er :)

Om man gett förslag på zoner i appen, vad är det som händer sen? Ska någon administratör godkänna dem och hur lång tid tar det tro?

Mvh
Shadow
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 907
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Föreslagna Zoner

Post by Dacop »

Det du lägger är just förslag, det är zonutläggarna som avgör om det behövs zoner och om dina förslag är vettiga. Det kan ta allt mellan en dag till i princip hur lång tid som helst innan zonen dyker upp. Får du ditt förslag accepterat så får du meddelande om det i appen samt ett mail.

*Edit: mellanslag.
Last edited by Dacop on 26 Mar 2012 19:17, edited 1 time in total.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Föreslagna Zoner

Post by Blabert »

Precis som Dacop säger. Var har du lagt dina förslag Shadow?
Image
User avatar
Shadow
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2012 22:38
Country: Sweden

Re: Föreslagna Zoner

Post by Shadow »

Blabert wrote:Precis som Dacop säger. Var har du lagt dina förslag Shadow?
Jag har lagt en bakom gamla kasernerna på viksäng, en vid viksängskyrkan och den sista minns jag ej...

Min flickvän har också lagt lite förslag i den delen av staden.. tycker det känns rätt glest däromkring just nu. :)
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Föreslagna Zoner

Post by Blabert »

Shadow wrote:
Blabert wrote:Precis som Dacop säger. Var har du lagt dina förslag Shadow?
Jag har lagt en bakom gamla kasernerna på viksäng, en vid viksängskyrkan och den sista minns jag ej...

Min flickvän har också lagt lite förslag i den delen av staden.. tycker det känns rätt glest däromkring just nu. :)
Var lite glest där, så två nya blev det. Moderator får gärna flytta tråden till zonforumet också.. :-)
Image
User avatar
Shadow
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2012 22:38
Country: Sweden

Re: Föreslagna Zoner

Post by Shadow »

Blabert wrote: Var lite glest där, så två nya blev det. Moderator får gärna flytta tråden till zonforumet också.. :-)
Schyst blev mycket bra :) Min flickvän, nick Mirime, har requestat en zon nere vid Mälarparken vid hundbadet och seglarklubben. Man måste gå ut på en pir för att ta sig dit, inget farligt eller förbjudet område. Hon la requesten precis så långt ut man kan komma på den (utan att behöva klättra över stenarna)...
Tror det skulle vara en klockren zon... men förstår om du inte vill lägga in allt för många :)
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Föreslagna Zoner

Post by Blabert »

Shadow wrote:
Blabert wrote: Var lite glest där, så två nya blev det. Moderator får gärna flytta tråden till zonforumet också.. :-)
Schyst blev mycket bra :) Min flickvän, nick Mirime, har requestat en zon nere vid Mälarparken vid hundbadet och seglarklubben. Man måste gå ut på en pir för att ta sig dit, inget farligt eller förbjudet område. Hon la requesten precis så långt ut man kan komma på den (utan att behöva klättra över stenarna)...
Tror det skulle vara en klockren zon... men förstår om du inte vill lägga in allt för många :)
Kolla inte så långt ner.. ;-) Klockrent läge för en zon, så hoppas nu tjejen blir glad :-)
Image
User avatar
Shadow
Posts: 8
Joined: 23 Mar 2012 22:38
Country: Sweden

Re: Föreslagna Zoner

Post by Shadow »

Blabert wrote: Kolla inte så långt ner.. ;-) Klockrent läge för en zon, så hoppas nu tjejen blir glad :-)
Tackar :D Ja det blir hon garanterat. Jag kom på vart jag la min sista request, det är in i en gränd som ligger om man åker i rondellen vid Lidl på Berghamra ner mot mälarparken och sedan in vid en butik... Kan vara rätt klurig att hitta.

Tycker det borde finnas många fler zoner ner mot vattnet på den sidan av Västerås så fler får se hur schyst det är där i krokarna... Mälarparken, Framnäs, Tegeludden osv...

Tack igen :)
Post Reply

Return to “Allmänt om zoner”