Hejsan.
Ville bara kolla så allt stämmer. När jag går in i statistics står det att jag har 22min blocktid,men när jag tar över en zon är det bara 11min, stämmer detta eller har jag missförståt hur det fungerar.
Mvh Adde766
Blocktid 22min men jag får bara 11min?
Re: Blocktid 22min men jag får bara 11min?
Från och med denna runda så är blocktiden samma som din level, där max block dock är 30 minuter, och min block är 5 minuter, så level 1-5 har samma blocktid.
Dock verkar det vara litet skönhetsfel på bland annat hemsidan, där den gamla algoritmen kvarstår där det var dubbla leveln som gav blocktiden...
Finns säkert redan på bugglistan hos turfdev, kanske redan åtgärdat och kommer ut i den annonserade påskreleasen...
Dock verkar det vara litet skönhetsfel på bland annat hemsidan, där den gamla algoritmen kvarstår där det var dubbla leveln som gav blocktiden...
Finns säkert redan på bugglistan hos turfdev, kanske redan åtgärdat och kommer ut i den annonserade påskreleasen...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Tycker 11 min räcker bra för dig 

Lite synd tycker jag nog ändå att det är, innan kunde man mer taktiskt blockera folk men nu kan man i princip bara ta en liten omväg och sedan vänta ut tiden eftersom det aldrig blir mer än 30 min. Jag tycker nästan det roligaste var att planera rundor runt blockerade zoner och att lägga block på populära zoner i rusningstrafik men nu är det inte lönt längre...
håller med, en ny fjant kan komma precis nästan efter och bara plocka zoner..
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö

Farligt farligt, men härligt härligt.
Bara ta tillbaka, mer poäng
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Bara ta tillbaka, mer poäng

- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
Rätt inställning!LoneDog wrote:Bara ta tillbaka, mer poäng

Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
De vet du!SunYour wrote:Rätt inställning!LoneDog wrote:Bara ta tillbaka, mer poäng
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -