Uppsala - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Vaktarn
Posts: 100
Joined: 31 Mar 2011 00:02

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by Vaktarn »

på väg! snart... när det slutar regna ;)
telefon: hero | vaktar: Uppsala
jossan
Posts: 46
Joined: 02 Mar 2011 08:47

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by jossan »

Jag verkar inte få mailnotifieringarna som jag ska hela tiden :/ tur att SunYour är vaken! :)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by SunYour »

Jag är överallt :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by SunYour »

Vaktarn wrote:på väg! snart... när det slutar regna ;)
Här är det blå himmel och lite moln just nu... :)

Edit:
Stonecape utmanar dig ser det ut som!

Image
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
morgam
Donator
Posts: 267
Joined: 13 Dec 2011 11:50
Country: Sweden

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by morgam »

SunYour wrote:Ja några skogsmullisar verkar det inte finnas i Uppsala i alla fall :)
Jag antar att du syftar på att uppmulleone fortfarande är gul. Det blir säkert lerigt, men får väl göre ett försök. Men Vaktarn kanske hinner före.
jossan
Posts: 46
Joined: 02 Mar 2011 08:47

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by jossan »

morgam wrote:
SunYour wrote:Ja några skogsmullisar verkar det inte finnas i Uppsala i alla fall :)
Jag antar att du syftar på att uppmulleone fortfarande är gul. Det blir säkert lerigt, men får väl göre ett försök. Men Vaktarn kanske hinner före.
Jag trodde turfare älskade lera?!?!?! :D
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by SunYour »

morgam wrote:
SunYour wrote:Ja några skogsmullisar verkar det inte finnas i Uppsala i alla fall :)
Jag antar att du syftar på att uppmulleone fortfarande är gul. Det blir säkert lerigt, men får väl göre ett försök. Men Vaktarn kanske hinner före.
Jag hoppas att Stonecape kan berätta lite om sin runda för alla :-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Vaktarn
Posts: 100
Joined: 31 Mar 2011 00:02

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by Vaktarn »

kyrkostreet i Tierp ligger inte suveränt. någon har fått för sig att bygga hus på gräsplätten ifråga och tanten (givetvis skulle hon ut med hunden när jag var där) som jag antar bor där tittade en smula undrande på mig senast. kyrkan i zonens namn ligger bara femtio/hundra meter söderut och kanske vore en lämpligare plats.

@sunyour: tre down endast två to go och snart snart ska jag lägga upp en bild från den dåliga vägen ;)
telefon: hero | vaktar: Uppsala
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by Wallen »

Vaktarn wrote:kyrkostreet i Tierp ligger inte suveränt. någon har fått för sig att bygga hus på gräsplätten ifråga och tanten (givetvis skulle hon ut med hunden när jag var där) som jag antar bor där tittade en smula undrande på mig senast. kyrkan i zonens namn ligger bara femtio/hundra meter söderut och kanske vore en lämpligare plats.
Jag flyttade kyrkostreet till platsen precis framför kyrkan som dessutom ligger på en liten kulle. Visserligen har kullen en del träd men det är stora tallar så det bör inte störa gps signalen jättemycket och platsen framför kyrkan är ju öppen. Man kanske får lite utsikt från platsen också....
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Uppsala - Felanmälan

Post by SunYour »

Vaktarn wrote:@sunyour: tre down endast två to go och snart snart ska jag lägga upp en bild från den dåliga vägen ;)
Tar det som ett löfte...
Och du, det är dags att uppdatera din avatar, det saknas en massa zoner i bilden som går att göra gröna! :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Locked

Return to “Uppsala”