Norrbotten - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by SunYour »

Tack för rapporten, det var zonen SourceBoZone som råkat få fel regionstillhörighet.. sånt händer då och då, tyvärr...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Daniel_T
Posts: 6
Joined: 06 Apr 2012 21:21
Country: Sweden

Piteå HAVSBAD

Post by Daniel_T »

Har nu två zoner.. Den ena HELT OK (bortsett från att den just nu är frustrerande ointaglig ute i vattnet som är två plusgrader!! :twisted: )
MEN den andra ligger inom en inhängad golfbana, så man måste hoppa över ett staket och ta sig in. VILKET GÅR, men det är nog bara en tidsfråga innan vaktbolag haffar första turfaren :o Vilket visserligen känns smått kul.. hehe.. Men samtidigt kanske inte den "PR" spelet behöver...

Så FLYTTNING av denna zon, (VG. SE KARTA) önskvärt.... å kanske någon fler zon därute.. (se även där karta) Som det är nu är det TVÅ MIL :o enkel väg till en zon som man måste begå inbrott för att få... känns inte riktigt värt det..
Annars TACK för en kanonkul fritidssysselsättning :D
Attachments
Piteå Havsbad
Piteå Havsbad
PITE_HB.jpg (231.18 KiB) Viewed 5647 times
Daniel_T
Posts: 6
Joined: 06 Apr 2012 21:21
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Daniel_T »

bör tilläggas... inte bara TVÅ MIL för mej enkel väg.... utan TVÅ MIL för typ 95% av kommunens invånare (Således mer eller mindre ALLA "Pite Turfare") då Piteå Havsbad ligger den biten utanför stan
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by SunYour »

Jag hittade en dinosaurie ute vid havsbaded... den såg spännande ut :)
Att Havsbadet är så fruktansvärt långt från övrig bebyggelse bortsett från lyxvillorna(?) längs med älven är ju inte mycket att göra åt... Är det någon som någonsin cyklar dit ut mer frekvent?
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Daniel_T
Posts: 6
Joined: 06 Apr 2012 21:21
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Daniel_T »

SunYour wrote:Jag hittade en dinosaurie ute vid havsbaded... den såg spännande ut :)
Att Havsbadet är så fruktansvärt långt från övrig bebyggelse bortsett från lyxvillorna(?) längs med älven är ju inte mycket att göra åt... Är det någon som någonsin cyklar dit ut mer frekvent?
Hehe..,tack och bock för ändringarna. Dinosauren skrämmer alla norrmän till lydnad när dom kommer med sina husvagnar! :-)
Höst/vinter/vår ör det inte mycket till frekvent cyklande ut till havsbadet. Onej.
Men Sommartid..
/MVH Daniel
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Zontjuven »

Om jag minns rätt om Pitehavsbad så är det extremt långgrunt. Den där vattenzonen borde ju kanppt vara knädjupt... Tror att det är dubbelt avstånd från land tills det bliv tvärdjupt...

Rätta mig gärna om jag har fel...

Tar GÄRNA den vattenzonen iofs, men lite utmaning skall det väl ändå vara... ;) ;)
Fd världsmästare i TURF
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Sv: Norrbotten - Felanmälan

Post by tomtebloss »

Då en gammal vattenzon flyttades just pga att det var "vaddjupt" så kom det upp en del regler runt dessa placeringar. Så den borde flyttas.
Daniel_T
Posts: 6
Joined: 06 Apr 2012 21:21
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Daniel_T »

Zontjuven wrote:Om jag minns rätt om Pitehavsbad så är det extremt långgrunt. Den där vattenzonen borde ju kanppt vara knädjupt... Tror att det är dubbelt avstånd från land tills det bliv tvärdjupt...

Rätta mig gärna om jag har fel...

Tar GÄRNA den vattenzonen iofs, men lite utmaning skall det väl ändå vara... ;) ;)
Jo, de torde inte vara så djupt vid den där vattenzonen, gissar på knä/midje-djup
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by SunYour »

Nu har den flyttats ut en bra bit... hoppas det räcker?
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
fojo63

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by fojo63 »

Ser att jag äger Dragons horn i Stockholm, har ej hunnit besöka hufvudstaden för att turfa ännu, borde vara Tillflakaberg i Piteå.
Tidigare takeovers pitebaserade användare.
Locked

Return to “Norrbotten”