Stockholm - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by Zontjuven »

Angående ovan post verkar det inte vara några problem eftersom ingen annan hört av sig.

Jag har dock ett annat önskemål om att förstora en zon en aning. Det är nämligen så att zonen Vellingplan i Vällingby centrum
är väldigt bråkig att ta. Blev varse det igårkväll igen då jag fick minst 10 st leaving zone.

Jag förstår absolut designen på zonen, att den ligger i av torgets cirklar. Problemet är att cirkeln är bara drygt 10 m i diameter.
Det skulle underlätta en del om man kunde uttöka diametern på cirkeln så att den begränsas av fontänerna (som är mörkgråa på kartan).
Fd världsmästare i TURF
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by Wallen »

Tittade på Västeråsgatan och den gick förstora lite så det är gjort. Fixade även till Vellingplan så att den zonen blev större. Förhoppningsvis blir det mindre antal leaving zone nu :)
eccelstone
Posts: 26
Joined: 21 May 2011 18:24

Aspzone

Post by eccelstone »

Aspzone borde flyttas. nu ligger den på en parkering/varumottagning till posten och ica. erik segersällsväg är en gågata och hade passat mycket bättre.
ImageImageImageImageImageImageStockholmImage
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by SunYour »

Ja, det var väl lite trist placering kanske.... nu lite mindre trist förhoppningsvis...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Bombina
Posts: 189
Joined: 05 Mar 2012 11:37
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by Bombina »

Snabbt jobbar SunYour den platsen blir jätte bra.
eccelstone
Posts: 26
Joined: 21 May 2011 18:24

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by eccelstone »

impressive man tackar!
ImageImageImageImageImageImageStockholmImage
Boppen
Posts: 9
Joined: 27 Apr 2012 23:04
Country: Sweden

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by Boppen »

Var ute och kollade på ferrysite igår, hela zonen ligger inhängnad (2,5m staker + 3 rader taggtråd) så den borde kanske flyttas, förslagsvis norrut till färjeläget.
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by StarDust »

Det var ju illa. Bättre så?
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Boppen
Posts: 9
Joined: 27 Apr 2012 23:04
Country: Sweden

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by Boppen »

Ser mycket bättre ut, tackar :)
Image
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Stockholm - Felanmälan

Post by Blabert »

Solnazoner som ligger knasigt...

Image

Image

Image

Bild 1 är Asplunds. Inhägnad och på platsen bygger de ett hus, grunden är lagd iaf. Det byggs mycket där och kartan stämmer inte alls med verkligheten. Föreslår en flytt ner till Tomteboda, som är en imponerande och cool, fast ful, byggnad.

Bild 2 är Oakhillzone. Mitt på en skolgård, eventuellt dagisgård. Föreslår flytt 50-100m sydöst till skogen, fanns en stig upp där.

Bild 3 är Trackstreet. Mitt i en lekplats på en innergård. Tyvärr inget bra förslag på flytt.

Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2
Image
Locked

Return to “Stockholm”