Hållet man kan se Streetwiev är hållet som ser minst ut att vara privat område, men jag vet inte riktigt

Moderator: Zonemakers
Håller med om att det känns konstigt men tror faktiskt att det är kommunens mark egentligen men eftersom tomterna ligger som de gör, inte särskilt avskärmat känns det som att gå in i någons trädgård så kanske vore bra att kolla på alternativt ställe, dock inte så långt bort då den ligger väldigt bra förövrigt. Kan även tillägga att zonen ryttarskogen känns lite skum med den utslitna jackan, sprit flaskorna och liknande, känns som en håla för fyllon och det vill man ju inte stöta på någon kväll...tretton wrote:Tack för förstoringen
Hållet man kan se Streetwiev är hållet som ser minst ut att vara privat område, men jag vet inte riktigt
Kan även lägga till en liten fundering,vet att zoner ibland ska vara svåra/väldigt svåra att ta och vissa på platser där man behöver betala för att komma in,men zonen KronoCastle brukar gå att betala för på sommaren ibland och var till och med helt öppen i början men sen såg dem väl att man gick in där så nu är det lås och bom. Går inte ens att betala för att komma in. Lite tråkigt tycker jag personligen, en idé kan ju vara att placera den innan den lilla bron ut till ruinen i cirkeln där man har utsikt över ångbåten samt kan ta en glass eller liknande och njuta av utsikten ett tag för att sedan ev köra vidare till HissBridge och EvedalCamp. Förövrigt en mycket fin zon, Tack för den!Fidde wrote:Håller med om att det känns konstigt men tror faktiskt att det är kommunens mark egentligen men eftersom tomterna ligger som de gör, inte särskilt avskärmat känns det som att gå in i någons trädgård så kanske vore bra att kolla på alternativt ställe, dock inte så långt bort då den ligger väldigt bra förövrigt. Kan även tillägga att zonen ryttarskogen känns lite skum med den utslitna jackan, sprit flaskorna och liknande, känns som en håla för fyllon och det vill man ju inte stöta på någon kväll...tretton wrote:Tack för förstoringen
Japp, konstigt att det var öppet där när vi fick zonen, har för mig att det alltid har varit låst där när man inte betalar. Tror Fidde bara tänkte meddela hur den låg och att ni fick bestämmaSunYour wrote:Men det är väl tanken att man ska kunna besöka slottet nån gång om året, typ på sommaren, eller?
HAHASunYour wrote:Just nu är det en del av spelet att det finns zoner som inte är tillgängliga 24/7, alla större städer har i regel minst en sådan zon med begränsade öppettider.
Men då jag råkade få syn på en otroligt vacker vy över slottsruinen, så fick en del av bron närmast ruinen också vara med i zonen.
Sedan får man vara kreativ för att ta den om det inte räcker