Kronoberg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Zontjuven »

Tack för en FÖREDÖMLIG rapport :D

Inte meningen att vi ska turfa sönder grödorna, flyttad en liten bit.
Jimbo wrote:Zonen Risinge har blivit väldigt besvärlig, iom att någon har plöjt upp ängen precis där zonen är placerad och börjat så diverse grödor här nu. Jag föreslår en liten flytt och bifogar några alternativ, samt "bildbevis över förödelsen". :cry:
Fd världsmästare i TURF
Jimbo
Posts: 7
Joined: 21 Mar 2012 00:17
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Jimbo »

Och jag tackar för ett snabbt agerande. :) Jag ska ge mig ut och prov-plocka denna lite senare idag...
Image
ImageImageImageImageImageImage
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Kan meddela att den ligger bra där, fint jobbat :)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

Jimbo wrote:Zonen Risinge har blivit väldigt besvärlig, iom att någon har plöjt upp ängen precis där zonen är placerad och börjat så diverse grödor här nu. Jag föreslår en liten flytt och bifogar några alternativ, samt "bildbevis över förödelsen".
Jag ser den lille blåa traktorturfaren och hans totala äganderätt till zonen som ett skäl till flytt.

Zontjuven hade redan varit på och flyttat zonen. Kanske fortfarande svåråtkomlig? Men ni hade föreslagit där.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

tomtebloss wrote:
Jimbo wrote:Zonen Risinge har blivit väldigt besvärlig, iom att någon har plöjt upp ängen precis där zonen är placerad och börjat så diverse grödor här nu. Jag föreslår en liten flytt och bifogar några alternativ, samt "bildbevis över förödelsen".
Jag ser den lille blåa traktorturfaren och hans totala äganderätt till zonen som ett skäl till flytt.

Zontjuven hade redan varit på och flyttat zonen. Kanske fortfarande svåråtkomlig? Men ni hade föreslagit där.
Nej, den ligger bra, förutom att det förstörde lite av vägen man brukade ta när man tog Risinge och sen vidare öster ut men det blir ju bara några meter längre så det är bra som det är :)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
andkli68
Posts: 2
Joined: 29 Apr 2012 11:50
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by andkli68 »

Hej
Handyzone Älmhult Kronoberg ligger numera mitt på en byggarbetsplats, kan ni flytta zonen så att man når den från gatan? Det rör sig om 5m.

Hils andkli68
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Zontjuven »

andkli68 wrote:Hej
Handyzone Älmhult Kronoberg ligger numera mitt på en byggarbetsplats, kan ni flytta zonen så att man når den från gatan? Det rör sig om 5m.

Hils andkli68
Tack för rapporten, hoppas den blir bättre på sin nya plats.
Fd världsmästare i TURF
andkli68
Posts: 2
Joined: 29 Apr 2012 11:50
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by andkli68 »

Tack för snabb respons, det blir nog bra.
Hils andkli68
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Fidde »

[quote="Jimbo"]Zonen Risinge har blivit väldigt besvärlig, iom att någon har plöjt upp ängen precis där zonen är placerad och börjat så diverse grödor här nu. Jag föreslår en liten flytt och bifogar några alternativ, samt "bildbevis över förödelsen". :cry:

gissa om man blev irriterad på sin GPS när man gick till den vanliga platsen och det efter flera försök inte gick att få den på rätt plats...sen slog man på kartläge och kände sig rätt dum...:)
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Zontjuven »

Fidde wrote: gissa om man blev irriterad på sin GPS när man gick till den vanliga platsen och det efter flera försök inte gick att få den på rätt plats...sen slog man på kartläge och kände sig rätt dum...:)
Ja det gäller att ha koll! :D
Fd världsmästare i TURF
Locked

Return to “Kronoberg”