Kronoberg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by AceIsAngry79 »

"Alternativt kan jag lägga den österut på den väg som går in från rondellen.... "
Det hade varit det bästa
Image
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Wallen »

AceIsAngry79 wrote:"Alternativt kan jag lägga den österut på den väg som går in från rondellen.... "
Det hade varit det bästa
Gött då kör vi så :)
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by AceIsAngry79 »

Det blev super. Stort tack för hjälper.
Image
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Lite förslag på ändringar...

Growest
Ligger på en parkering, kartan är inte uppdaterad där. Jag kan tyvärr inte hitta någon karta på hur det ser ut nu, trots att det har varit omgjort där ett bra tag. Föreslår att flytta väster ner mot fotbollsplanen om ni inte tycker att den borde liga på en parkering.

Dackewoods
Ligger onödigt, då den inte ligger på stigen som ser ut att vara i appen. Om den flyttas lite sydöst Så kan man ta den från stigen och slipper hoppa av hojen. Dessutom börjar det bi riktigt högt gräs där...

Westmark
Ligger så att man bara kan köra in med bilen, och sitta kvar. Känns lite "Varsågod bilturfare, kom och ta mig..." Föreslår att en flyttas ut mot en av gräsytorna, så att man iaf måste hoppa ur bilen.

Alla zonerna går att ta, men kanske blir lite tråkiga därav felanmälningarna. Vill ni flyttar ni dem eller så blir de kvar, ni har makten :)

//
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Zontjuven »

tretton wrote:Lite förslag på ändringar...

Growest

Dackewoods


Westmark


Alla zonerna går att ta, men kanske blir lite tråkiga därav felanmälningarna. Vill ni flyttar ni dem eller så blir de kvar, ni har makten :)

//
Maktutövning utförd! ;-)

Lite småjusteringa gjorde, personligen uppskattar jag även "små" förändringar som dessa.
Fd världsmästare i TURF
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Zontjuven wrote:
tretton wrote:Lite förslag på ändringar...

Growest

Dackewoods


Westmark


Alla zonerna går att ta, men kanske blir lite tråkiga därav felanmälningarna. Vill ni flyttar ni dem eller så blir de kvar, ni har makten :)

//
Maktutövning utförd! ;-)

Lite småjusteringa gjorde, personligen uppskattar jag även "små" förändringar som dessa.
Growest och Dackewoods hamnade bra, dock lite osäker hurvida det går att nå Westmark, men det får man väl ut och undersöka :)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Zontjuven »

tretton wrote:
Growest och Dackewoods hamnade bra, dock lite osäker hurvida det går att nå Westmark, men det får man väl ut och undersöka :)
Återkom gärna, kraftlednigsgator kan vara luriga, ta gärna kort och kom med riktigt bra förslag!

//ZT
Fd världsmästare i TURF
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Ska bli :)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Fidde »

Zontjuven wrote:
tretton wrote:
Growest och Dackewoods hamnade bra, dock lite osäker hurvida det går att nå Westmark, men det får man väl ut och undersöka :)
Återkom gärna, kraftlednigsgator kan vara luriga, ta gärna kort och kom med riktigt bra förslag!

//ZT
Gör om gör om gör rätt!

nummer 1 Vidaarena låg innan bra,och gick och ta härImage

nu går den precis att ta här
Image

min åsikt är att den borde flyttas tillbaka, låg klockrent och gick att ta varje gång.

Westmark borde också flyttas tillbaka, låg också bra, samt att en bilturfare få ett par bilturfarzoner av typ 76 zoner är väl ändå inte så farligt? däremot att klättra där bland snåren kraftledningarna samt radiomasterna eller vad det nu är känns desto sämre...

kan lägga till att Dackewoods blev bättre men även flyttningen av Growest känns onödig, fast helt okej...

vill även påpeka Indyzone igen, står skyltar "privat mark" mot ytan på 2 av tre håll...min inställning blir väl inte bättre av att jag lyckades köra över en fågel där härom dan... R.I.P
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Nu ska vi se här...
Westmark går alldeles utmärkt att ta. Bara man hittar rätt väg vilket jag gjorde först. Vänta tills ikväll så kommer jag med bilder...

Vad som sägs om Indyzone så håller jag med, vet dock inte vart den ska placeras, vad säger du där, Fidde?

Och när vi pratar om bilturfarzoner tycker jag vi ska flytta Growsquare och Storstreet. (Jag skojar bara men menar att det fortfarande finns bilturfarzoner kvar, tycker bara inte att man ska kunna sitta i bilen och ta dem, ska man turfa får man röra lite på sig)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
Locked

Return to “Kronoberg”