Försökte trotsa vädret inatt/idag genom att ge mig iväg mot söderhamn. Det var en spontan idé jag fick igår eftermiddag. Jag började dock med att spräcka tidplanen innan jag ens börjat, genom att vara kvar nån timme längre på jobbet. Sedan skulle lite prylar fixas och donas med så det slutade att jag gav mig iväg runt halv tre. Jag hade då iaf fått sova två-tre timmar.
När jag väl kommit fram till ockelbo insåg jag att det kanske var bäst att vända hemmåt. Blev en annan väg, från Ockelbo mot Norrsundet och sedan söder på gamla E4:an. Till slut vart det väl 11 mil för ca 3 zoner. Det var nog den mest ineffektiva turfrundan hittills. Men det var rätt trevligt (och fuktigt) i det stora hela.
Tänk att besöka Prinsens skola på Nationaldagen också, nu känner jag mig sådär ruskigt blå.
Hittade också ett par bra uppslag för zonplaceringar. Främst vid högbo bruk/skidspåren vid högbo. Det finns mycket dugliga cykelvägar och området är otroligt fint. Blir nog till att slösa en zon-suggest där senare