Fler zoner i umeå får dock vänta an aning...men alla i umeå har ju inte ens blivit tagna

Moderator: Zonemakers
Tjenare.Fusse wrote:Sitter i nästan precis samma situation. Precis upptäckt spelet och sidan och skulle gärna hjälpa till med zoner framförallt i Borlänge och ev. närliggande städer.blup wrote:Tjenare! Är ny på denna sida, och på spelet med förövrigt.
Jag bor i Borås och skulle vilja se lite fler zoner där, och skulle mer än gärna vara med och ge förslag!Såg att de kom upp ett par-tre zoner till nu ikväll om jag inte har helt fel, men eftersöker zoner i centrum!
Som sagt skulle jag vilja va med och ge förslag till zoner, men, kalla mig dum, jag hittar inte hur man skickar privat meddelande så kan därför inte skicka meddelande till Skerved!![]()
Förövrigt frekvent Swedroidare.
Mvh.
Går det att lösa på något sätt? Kan som sagt inte skicka PM.
Mycket riktigt kom det upp tre-fyra stycken nya zoner i Borås för ca en vecka sen och det var mycket uppskattat.Andreas wrote:Skerved har mycket att göra just nu med plugg, simon arvestrand e dock närvarande som zonutläggare...finns lite fler zoner i borås nu.
Fler zoner i umeå får dock vänta an aning...men alla i umeå har ju inte ens blivit tagna
+5Skerved wrote:Jag ber om ursäkt att jag varit så pass inaktiv som jag varit. Nu har jag lite mer tid och ska försöka vara med i zonutplaceringen lite mer.