Hej hej, Först vill jag bara säga att jag gillar sidan starkt.. Riktigt Bra jobbat
Ett par saker jag skulle vilja se lite stats på:
Under
Round History - Med gardinen liksom.
Vore det fint om man kunde välja
“Hela landet” som en Region på de även på de länder som är indelade i Fler regioner, För att få en tydlig överblick.
För om jag vill jag se min region, funkar det bra , vill jag se hur det går Nationellt får jag gå till Turfgame.com . Och då för att även kunna se de mest aktiva zonerna Nationellt vid sidan om
Unique Zones Taken - Lista
Men
“In country” Kanke även Region?
Så man skulle se vilka som tagit flest Unika i Sverige, Norge och så vidare, I de länder som är regions uppdelade. Skulle skapa lite tävling på sidan om, spec när vi lanserar turf i Nya Länder.
Då menar jag bara de unika man tagit i respektive land. Så har man 200uz varav 70i sverige och 130 i Norge så har man bara 130 på Norska topp listan liksom.
Och en
#Takeovers “By country”
Precis som den riktiga listan som “snart bryter en milj sträcket” fast också så man kan välja land, för att se hur utväcklingen tar sig

Detta kanske mycket för att vi “jobbar” lite med att lancera Turf i Norge, Men jag tror de skulle vara intressant fakta för andra också.
Kanske en lista över
“active users” -Land -Region
Då man kanske bara tar siffran på hur många som var aktiva i den regionen/det landet precis sista dagen av en omgång -var omgång.. Så får man nog lite fin statestik efter ett tag
Någonting av det kanske redan finns, men jag hittade det inte isf. Det mesta jag tog upp sorterar ju egentligen bara ut information tydligare.
Kanske inte alla, men någon av dem kanske går och göra någonting trevligt av

Mvh Baarman