Videos på turfare

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
jox97
Country: Sweden

Videos på turfare

Post by jox97 »

Tråden där man lägger ut videos på turfare
tomtebloss

Re: Videos på turfare

Post by tomtebloss »

Som en ur crew så får jag väl vara först att säga att om personen som blir uthängd i tråden inte tycker det är okej får gärna skrika till så tar vi bort inlägget/videon.

Det måste givetvis vara med glimten i ögat filmerna är inspelade och när de turfar eller på väg mellan zoner eller dylikt turfrelaterat. Annars bör det inte vara tillåtet. Alltså inte bra att filma någon som leker med sina ungar eller grillar med kompisar bara för man sett dem förut och tagit en zon.

Jag har en på thunell som är något år gammalt. Men inget för allmänheten känner jag.

Du hade inget exempel som du filmat själv då när du stalkar någon? Kanske SimonTemplar?
jox97

Post by jox97 »

Jag tyckte det kunde vara kul o se hur folk turfar det var mest det och det är SimonTempelar som stalkar mig
tomtebloss

Post by tomtebloss »

jox97 wrote:Jag tyckte det kunde vara kul o se hur folk turfar det var mest det och det är SimonTempelar som stalkar mig
Hehe, jag vet :D
Martini

Post by Martini »

Får väl bidra till tråden med en video från Mars när jag var ute me en vän och turfade! ;)
http://vimeo.com/38804278
Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Simon Templar

Post by Simon Templar »

tomtebloss wrote:
jox97 wrote:Jag tyckte det kunde vara kul o se hur folk turfar det var mest det och det är SimonTempelar som stalkar mig
Hehe, jag vet :D
Stalkar !? Knappast ... våra vägar råkade bara korsas av en slump en gång ;-)
Post Reply

Return to “Allmänt”