Jag tror på det senare så nu är den ändradSaLa wrote:Jag har nu funderat ett tag på om StenpriZone ska heta så eller om den egentligen ska heta StenpirZone.

Moderator: Zonemakers
Jag tror på det senare så nu är den ändradSaLa wrote:Jag har nu funderat ett tag på om StenpriZone ska heta så eller om den egentligen ska heta StenpirZone.
Gjort både Fishyzone och Mountainking aningen större. Även Scandzone som Zer0th nämnde blev lite störreLoneDog wrote:Fishyzone:
Många gånger tror turf zonen ligger på gatan, man får cykla/gå runt flera varv ibland, kan ni göra zonen större?
Mountainking: samma här gör den lite större.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Tänkte nämnt den också men ja låg i sängen efter gårddagens tur orkade inte skriva merWallen wrote:Gjort både Fishyzone och Mountainking aningen större. Även Scandzone som Zer0th nämnde blev lite störreLoneDog wrote:Fishyzone:
Många gånger tror turf zonen ligger på gatan, man får cykla/gå runt flera varv ibland, kan ni göra zonen större?
Mountainking: samma här gör den lite större.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Slå på gps då... så hittar du. Kunde inte låta bli att kommentera.LoneDog wrote:...Denna zon är svår att hitta och behöver göras lite större...
Gpsn är alltid på, vad jag menar med svår att hitta är man ibland måste stå mitt i gatan. Zonen är liten och området är väldigt trafikerad.tomtebloss wrote:Slå på gps då... så hittar du. Kunde inte låta bli att kommentera.LoneDog wrote:...Denna zon är svår att hitta och behöver göras lite större...
Gjorde lite större men det är ju en rätt tråkig zon....LoneDog wrote:Åter incheckade med en svårtagen zon Vegetable i partihallarna i götet
Denna zon är svår att hitta och behöver göras lite större.
Gött!Wallen wrote:Gjorde lite större men det är ju en rätt tråkig zon....LoneDog wrote:Åter incheckade med en svårtagen zon Vegetable i partihallarna i götet
Denna zon är svår att hitta och behöver göras lite större.