Amager Fælled zones ?

Post Reply
DenPas
Posts: 6
Joined: 02 Jul 2012 10:56
Country: Denmark

Amager Fælled zones ?

Post by DenPas »

Jeg sad og tænkte på at det var lidt åndsvagt at der ikke var nogen zoner på Amager fælled, et stort natur område hvor det kunne være muligt at have nogen zoner der var lidt mere besværlige at indtag, bare fordi man kan.


Jeg ved der er et par stykker ( hvad jeg har læst mig til) som godt kan li at tag "svære" zoner. Jeg ved ikke hvor svært det er at tage en zone på "fællen" men det er besværligt nok at komme helt herud

http://findvej.dk/55.58926,12.52667?zoom=16&maptype=2
Der godt 3 km ud til punktet fra nærmeste vej (fugle flugt mål på gpsies) -Det må da siges at være en mere besværlig zone og tag.


Et andet sted kunne være her:

http://findvej.dk/55.61334,12.50772?zoom=16&maptype=2

Eneste vej her til er via vandre / cykelstien fra "fællen" eller fra Avedøre. Uanset hvad er der en 2 pænt hårde bakker man skal op af.

Der er sikkert osse andre steder på "fællen" som kunne være sjove og lidt mere besværlige at tag.

-Zoner ud i "naturen" som indtages om natten, kunne måske osse indløse en anden form for Dark Ninja medaljen <- Brain fart ?

---
Jeg ved ikke om folk kan følge mig, men et eller andet sted er det bare lidt synd at et stort område som Amager fælled ikke har bare ET point.
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Amager Fælled zones ?

Post by SaLa »

Kul! Haha, ja. Zontjuven och SunYour gillar svåra zoner. Är de på gott humör får du en zon eller två =)
tx.
Posts: 9
Joined: 14 May 2012 10:46
Country: Denmark

Re: Amager Fælled zones ?

Post by tx. »

DenPas
Synes også der mangler lidt zoner i Amager fælled og Kalvebod Fælled.
Kalvebod Fælled er så stor så der kunne godt være mindst tre zoner i det område.
Man kan jo via appen under 'Help > Suggest Zones' foreslå 3 zoner om måneden. Og jeg har også foreslået en zone midt i Amager fælled i sidste måned, dog uden resultat.

Tror det er fordi der generelt ikke bliver lavet mange nye zoner i byer med lidt aktivitet.
Men så må vi jo bare gøre hvad vi kan for at der kommer lidt mere aktivitet her i byen ;)
Guest

Re: Amager Fælled zones ?

Post by Guest »

Det er jo bare ikke sikkert at de områder kommer på, som man har forslået. For selv om du forslår et område kan en "zone maker" ikke se hvad din pointe er med dit forslag.

Hvis man kunne skrive en lille kommentar til sit forslag, så havde man måske bedre chance for at få et nyt område i spil. Feks zone nr 2 i mit indlæg:

For den "ikke sted kendte" ville man måske tror at den skulle tages fra motor vejen, det er nemlig ikke alle der ved at der er en gå / cykel sti der forbinder Amager og Avedøre.

Jeg ved så ikke om forslag herinde går igennem, men det er altid værd og tage en god debat hvis emnet er det værd.

Måske hvis man dokumenterede / besøgte området først, tog et billede og forklarede lidt om det, så ville en "zone maker" måske være mere tilbøjelig til at add zonen ?? :)
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Amager Fælled zones ?

Post by SaLa »

Precis, att skriva på forumet om området ökar chansen. Bilder är en mycket bra idé, ja :) Och att försöka öka aktiviteten. Till exempel prata med alla vänner om turf, försöka kontakta tidning, skriva på facebook och twitter, få nån stor hemsida att skriva om turf, sätta upp affischer och så vidare. :)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Amager Fælled zones ?

Post by SunYour »

I första hand vill och hoppas vi ju på att det ska bli en stabil bas på 30-50 frekventa turfare i Köpenhamn. Detta ger ju ringar på vattnet och man kan börja lägga ur fler zoner. Som det är nu är ju tyvärr Köpenhamn lite av ett turistmål för turfare från Sverige. Men med tiden kommer ju detta att förändras. Förr eller senare kommer Köpenhamn att komma igång!

Jag lade ut några nya zoner som är lite kämpigare att ta, förmodligen inte något resmål för turfturister från Sverige i första hand :-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
DenPas
Posts: 6
Joined: 02 Jul 2012 10:56
Country: Denmark

Re: Amager Fælled zones ?

Post by DenPas »

EPIC ! Jeg har alleredet været ude på 32 km turf tur idag på cyklen, men hvis vejret holder så er de nye zoner snart testet ud :)
Post Reply

Return to “Zones”