Bilder på Turfare!

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

User avatar
AJ_
Posts: 122
Joined: 27 Feb 2012 20:32
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Bilder på Turfare!

Post by AJ_ »

Goose72 wrote:Efter att ha varit en passiv paparazzi en längre period är jag nu tillbaka. Har tillsammans med Simontemplar bestämt att vi ska knäppa varenda Linköpingsturfare denna sommar ;)
Med den inställningen får man räkna med att själv hamna på bild också.
Här har vi en mycket besviken Goose72 vars zon jag "råkade" blockera när jag skulle ta bilden. :twisted:
Attachments
IMG_20120613_191717-2.jpg
IMG_20120613_191717-2.jpg (153.52 KiB) Viewed 2585 times
TurfWidget
Image
Mobil: Nexus 5X | Stad: Linköping
User avatar
Simon Templar
Posts: 21
Joined: 01 Aug 2011 14:33

Re: Bilder på Turfare!

Post by Simon Templar »

Så här nära kan man bara komma inte ont anande nybörjarturfare utan att de märker att de blir fotograferade.  Jox97 med kompis väntar på att få grönt ljus för att kunna ta Linköpingszonen Brokindzone på andra sidan gatan.
Så här nära kan man bara komma inte ont anande nybörjarturfare utan att de märker att de blir fotograferade. Jox97 med kompis väntar på att få grönt ljus för att kunna ta Linköpingszonen Brokindzone på andra sidan gatan.
Jox97-1.jpg (188.54 KiB) Viewed 2525 times
Attachments
Linköpingsturfaren Jox97 med kompis tar, helt ovetande om att de blir fotade, Brokindzone...  Välkommen till Turf och lycka till !!
Linköpingsturfaren Jox97 med kompis tar, helt ovetande om att de blir fotade, Brokindzone... Välkommen till Turf och lycka till !!
Jox97-2.jpg (151.69 KiB) Viewed 2525 times
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 373
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Bilder på Turfare!

Post by Westeras »

Simon Templar wrote:BILDER
:mrgreen:
jox97
Posts: 3
Joined: 30 Jun 2012 10:04
Country: Sweden

Re: Bilder på Turfare!

Post by jox97 »

Simon Templar wrote:
Jox97-1.jpg
:o
User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Bilder på Turfare!

Post by LoneDog »

För mycket motljus men lille Command
Var ute i spö vädret och tog zonen Irontorg

Jag för övrigt satt inne som jag brukar göra på Cigarren, missbrukar det stället.
Image
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
User avatar
Simon Templar
Posts: 21
Joined: 01 Aug 2011 14:33

Re: Bilder på Turfare!

Post by Simon Templar »

Tar risken att publicera ännu en turfare ... snart dyker man väl själv upp här på forumet avfotograferad av någon hämdlysten Turfare :-D

Här är det Linköpingsturfaren Dolcegrande som tar zonen Trädsquare ... jag var lite för långsam så när jag inte hann med att ta zonen tog jag ett fotografi i stället. Sedan snuvade jag dock Dolcegrande på Domparken så då var vi kvitt...
Attachments
DolceGrande.jpg
DolceGrande.jpg (184.63 KiB) Viewed 2437 times
Goose72
Posts: 153
Joined: 15 Apr 2011 10:08

Re: Bilder på Turfare!

Post by Goose72 »

Då SimonTemplar's bild var lite fel vinkel så får ni här se Dolcegrande i all sin prakt (la på lite motion blur för att inte identiteten ska kunna röjjas;) :
Attachments
Dolcegrande i cykelmundering
Dolcegrande i cykelmundering
Dolcegrande.jpg (160.64 KiB) Viewed 2384 times
DolceGrande
Posts: 13
Joined: 08 Jul 2012 02:04
Country: Sweden

Re: Bilder på Turfare!

Post by DolceGrande »

Goose72 wrote:Då SimonTemplar's bild var lite fel vinkel så får ni här se Dolcegrande i all sin prakt (la på lite motion blur för att inte identiteten ska kunna röjjas;) :
Det var ett fasligt fotograferande. :-o
Undrade dock om Mr Goose72 verkligen skulle "publicera" bilden, med tanke på att den är tagen från en...BIL! Detta nesliga bilturfande drabbade även de bägge zoner undertecknad var på väg emot och kom ifrån. Såg Herr Goose72 närma sig på GPS:en och hade förväntningar om att vi kanske skulle cykla ihop för första gången. Var därför helt oförberedd på en förrädiskt fotograferande bilist, trodde att det skulle komma en yster cyklist (eller kanske kanotist). =)

Körde för övrigt själv just den sträckan med bil i fredags. Då kändes det underligt att bara passera zonerna, utan att kasta sig in på var och varannan gräsmatta. Definitivt tecken på begynnande miljöskada.
morgam
Donator
Posts: 267
Joined: 13 Dec 2011 11:50
Country: Sweden

Re: Bilder på Turfare!

Post by morgam »

Fångade muppian igår när han skulle ta min GipenZone. Det blev hans sista för den turen då batteriet var slut. (la lite anonymiserande oskärpa på bilden)
Attachments
Muppian på Gipenzone
Muppian på Gipenzone
IMGP5697.JPG (149.12 KiB) Viewed 2319 times
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Bilder på Turfare!

Post by TBIT »

Jag fotar när kingenin tar EriksCamp.
kingenin-tar-erikscamp.jpg
kingenin-tar-erikscamp.jpg (248.7 KiB) Viewed 2263 times
PS. Visste ni att kingenin är den enda spelaren som tagit zonerna på Bornholm?
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Post Reply

Return to “Allmänt”