Iphone

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

Goose72
Posts: 153
Joined: 15 Apr 2011 10:08

Re: Iphone

Post by Goose72 »

En kul twist till turf om det nu kommer en iphone-variant, ANDROID vs IOS (dvs lagspel, vilket os äger Din stad) :D
Mosik
Posts: 125
Joined: 17 May 2011 22:51
Country: Sweden
Location: Hultsfred

Re: Iphone

Post by Mosik »

Android har nu 24% marketshare och 50% av dom som köpte en smartphone detta år valde en Android. Android gick precis om i Sverige för ett par veckor sedan där dom ligger på 19% jämfört med iphone på 18%.

Ja har också hört att det är mycket knepigare och dyrare att göra apps till iphone.

Att satsa på iphone är ett osäkert kort enligt mig
ManBehavingBadly
Posts: 14
Joined: 18 Mar 2011 10:00

Re: Turf på väg till iPhone?

Post by ManBehavingBadly »

Fredrick wrote:Hittade detta på tuben
http://www.youtube.com/watch?v=IejgBABm0Mk

Är detta på riktigt?
Hm. Om datumet stämmer så är det inte "äkta". Jag vet, med stor säkerhet, att den som ägde de zoner som är gröna i Jönköping den 5 april inte hade en massa zoner även i Göteborg...
User avatar
Saidfun
Posts: 45
Joined: 13 Dec 2010 08:59
Country: Sweden

Re: Iphone

Post by Saidfun »

Iphone ägare är konstiga personer. Jag säljer iphones till dom konstigaste av konstiga personer :shock:

Jag försäkrar er att ni vill inte att den typer av människor ska delta i detta vackra spel !
Image
HTC Magic | SonyEricsson Xperia Arc | SonyEricsson X10 mini |HTC Wildfire | Sony Xperia S |
Image
User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Iphone

Post by LoneDog »

Saidfun wrote:Iphone ägare är konstiga personer. Jag säljer iphones till dom konstigaste av konstiga personer :shock:

Jag försäkrar er att ni vill inte att den typer av människor ska delta i detta vackra spel !
Iphone användare = Person som vill ha en "avancerad" telefon men ingen egna personliga alternativ samt noll krångel med kompatibilitet

Android användare = Person som vill ha en avancerad telefon med möjligheter till mycket personliga alternativ och variation.
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
ahotik
Posts: 36
Joined: 18 Jun 2012 10:14
Country: Sweden

Re: Iphone

Post by ahotik »

Jees... :roll: Jag förstår inte riktig varför all detta hat mellan iPhone- och Android-användare. Det är bara telefoner med olika OS.. :) man behöver inte ta det på så stort allvar. Det är ingen politik eller religion som man behöver hata varandra över :lol: . Det är som att välja olika bilmärker eller kläder.
Själv kör jag både iPhone och Android. Båda har sina för- och nackdelar, och jag skäms inte för att både hylla och kritisera båda OS:en (och mobilerna de körs på).

Med tanke på själva spelet så tror jag att det är rätt många vettiga personer som har iPhone och som hade gillat spelet. ;)
Image
Foppa
Posts: 15
Joined: 28 Dec 2010 15:10

Re: Iphone

Post by Foppa »

Saidfun wrote:Iphone ägare är konstiga personer. Jag säljer iphones till dom konstigaste av konstiga personer :shock:

Jag försäkrar er att ni vill inte att den typer av människor ska delta i detta vackra spel !
Själv äger jag både iPhone och Android telefoner.
pod och träningsapp på iPhone och Turf på Andriod får batteriet att räcka mycket längre.
User avatar
Bluebirch
Posts: 83
Joined: 22 Jun 2012 21:23
Country: Sweden
Location: Röbäck

Re: Iphone

Post by Bluebirch »

Foppa wrote: Själv äger jag både iPhone och Android telefoner.
pod och träningsapp på iPhone och Turf på Andriod får batteriet att räcka mycket längre.
Vad kul! Då kan du jämföra precisionen i GPS-mottagarna! :-)
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Iphone

Post by TBIT »

Jag kunde inte låta bli att göra denna sida på min nyregistrerade turfpla.net-domän...

http://is-iphone-supported-yet.turfpla.net/
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Post Reply

Return to “Förslag”