Frustrationstråden

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by SunYour »

Lägga av kännns mer aktuellt...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Sv: Frustrationstråden

Post by Zontjuven »

SunYour wrote:Lägga av kännns mer aktuellt...
Såså upp med hakan nu, pappa kommer första september så du får smiska mig... :-)

Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Fd världsmästare i TURF
OskarC
Posts: 25
Joined: 27 Jun 2012 22:49
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by OskarC »

När kingenin plockar 5-6000 poäng på mig genom att ta 7 fler zoner än mig idag.
Hamachi
Posts: 13
Joined: 27 Jul 2012 03:40
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by Hamachi »

På god väg att ta min första beaver; 12 nånting minuter in med en snitthastighet på strax under 20km/h och 7 zoner tagna, resterande 3 är mindre än en kilometer sammanlagt och nära varandra.

Zon #7 är på en ~2 meter hög kulle men väldigt brant, när jag rullade nerför den och svänger vänster pekar styret åt vänster men inte däcket (Mitt eget fel, fråga inte). Hur jag kom ifrån det utan att bryta både armarna och nacken vet jag fortfarande inte. Det bästa var nog min timmes promenad hem, särskilt förbi stadsbiblioteket där jag åkte förbi ett par cykeltjuvar bara 20 minuter innan.
User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Frustrationstråden

Post by LoneDog »

Hamachi wrote:På god väg att ta min första beaver; 12 nånting minuter in med en snitthastighet på strax under 20km/h och 7 zoner tagna, resterande 3 är mindre än en kilometer sammanlagt och nära varandra.

Zon #7 är på en ~2 meter hög kulle men väldigt brant, när jag rullade nerför den och svänger vänster pekar styret åt vänster men inte däcket (Mitt eget fel, fråga inte). Hur jag kom ifrån det utan att bryta både armarna och nacken vet jag fortfarande inte. Det bästa var nog min timmes promenad hem, särskilt förbi stadsbiblioteket där jag åkte förbi ett par cykeltjuvar bara 20 minuter innan.
Säger du A får du säga B :)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
Hamachi
Posts: 13
Joined: 27 Jul 2012 03:40
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by Hamachi »

LoneDog wrote:
Hamachi wrote:På god väg att ta min första beaver; 12 nånting minuter in med en snitthastighet på strax under 20km/h och 7 zoner tagna, resterande 3 är mindre än en kilometer sammanlagt och nära varandra.

Zon #7 är på en ~2 meter hög kulle men väldigt brant, när jag rullade nerför den och svänger vänster pekar styret åt vänster men inte däcket (Mitt eget fel, fråga inte). Hur jag kom ifrån det utan att bryta både armarna och nacken vet jag fortfarande inte. Det bästa var nog min timmes promenad hem, särskilt förbi stadsbiblioteket där jag åkte förbi ett par cykeltjuvar bara 20 minuter innan.
Säger du A får du säga B :)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Jag har inte ägt en cykel på ~14 år ungefär och cykeln jag hade innan var ganska basic jämfört med min nuvarande (Lite backstory för att visa att jag inte är helt haj på cyklar). Instruktionerna jag fick med cykeln sa i princip bara att skruva dit pedalerna och rätta till styret samt dra åt skruven. Så det var det jag gjorde, drog åt skruven som var på toppen. Vad jag inte visste var att man skulle dra åt 2 mycket mindre skruvar jag inte ens såg som sitter längre ner på styret, men jag märkte ju inget av det för att cykeln funkade som den skulle fram till incidenten.

Försökte mig på en beaver nyss med en (troligen) sämre rutt, jag tror att jag klarade det men fick ingen medal och min session syns inte på warded :|
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 907
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by Dacop »

Hamachi wrote:
LoneDog wrote:
Hamachi wrote:På god väg att ta min första beaver; 12 nånting minuter in med en snitthastighet på strax under 20km/h och 7 zoner tagna, resterande 3 är mindre än en kilometer sammanlagt och nära varandra.

Zon #7 är på en ~2 meter hög kulle men väldigt brant, när jag rullade nerför den och svänger vänster pekar styret åt vänster men inte däcket (Mitt eget fel, fråga inte). Hur jag kom ifrån det utan att bryta både armarna och nacken vet jag fortfarande inte. Det bästa var nog min timmes promenad hem, särskilt förbi stadsbiblioteket där jag åkte förbi ett par cykeltjuvar bara 20 minuter innan.
Säger du A får du säga B :)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Jag har inte ägt en cykel på ~14 år ungefär och cykeln jag hade innan var ganska basic jämfört med min nuvarande (Lite backstory för att visa att jag inte är helt haj på cyklar). Instruktionerna jag fick med cykeln sa i princip bara att skruva dit pedalerna och rätta till styret samt dra åt skruven. Så det var det jag gjorde, drog åt skruven som var på toppen. Vad jag inte visste var att man skulle dra åt 2 mycket mindre skruvar jag inte ens såg som sitter längre ner på styret, men jag märkte ju inget av det för att cykeln funkade som den skulle fram till incidenten.

Försökte mig på en beaver nyss med en (troligen) sämre rutt, jag tror att jag klarade det men fick ingen medal och min session syns inte på warded :|
Du får vänta tills imorgon innan du kan se din session, Warded uppdateras bara en gång per dygn - cirka klockan 03.00. Där kan du också se din bästa bävertid för omgången även om den inte var bra nog för en medalj.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
Hamachi
Posts: 13
Joined: 27 Jul 2012 03:40
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by Hamachi »

Dacop wrote:Du får vänta tills imorgon innan du kan se din session, Warded uppdateras bara en gång per dygn - cirka klockan 03.00. Där kan du också se din bästa bävertid för omgången även om den inte var bra nog för en medalj.
Tackar, hade ingen aning om det. Är det samma med bävermedaljen, dvs uppdateras 03.00, eller är den instant?
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 907
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by Dacop »

Hamachi wrote:
Dacop wrote:Du får vänta tills imorgon innan du kan se din session, Warded uppdateras bara en gång per dygn - cirka klockan 03.00. Där kan du också se din bästa bävertid för omgången även om den inte var bra nog för en medalj.
Tackar, hade ingen aning om det. Är det samma med bävermedaljen, dvs uppdateras 03.00, eller är den instant?
Medaljen bör ramla in ganska omgående så tyvärr ser det ut som du missade denna gången.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Frustrationstråden

Post by SunYour »

Kom ihåg att revisits inte räknas för tex bäver, vessla och dark ninja...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”