Västra Götaland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
Wallen
Zonemaker
Country: Sweden

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by Wallen »

LoneDog wrote:
Wallen wrote:
LoneDog wrote:Åter incheckade med en svårtagen zon Vegetable i partihallarna i götet

Denna zon är svår att hitta och behöver göras lite större.
Gjorde lite större men det är ju en rätt tråkig zon....
Gött!

Tråkig o tråkig...
Man får se en del av Göteborg man vanligen inte hade sett innan, en partihall, stans största.

Var här mellan 7-9 på morgon så är det en jävla trafik med folk och bilar/lastbilar med varor.
Du har förmodligen rätt men på kartan ser den inte så kul ut.
MadMajk

Post by MadMajk »

Zonen "GreenSpot" i Ulricehamn är pinsam att ta,ligger mitt i en lekpark. Bör flyttas i riktning mot tennisbanorna eller typ!
MadMajk SJTD
Blabert
Zonemaker

Post by Blabert »

MadMajk wrote:Zonen "GreenSpot" i Ulricehamn är pinsam att ta,ligger mitt i en lekpark. Bör flyttas i riktning mot tennisbanorna eller typ!
Tack, fixat.
Image
MadMajk

Post by MadMajk »

Blabert wrote:
MadMajk wrote:Zonen "GreenSpot" i Ulricehamn är pinsam att ta,ligger mitt i en lekpark. Bör flyttas i riktning mot tennisbanorna eller typ!
Tack, fixat.
Grymt bra respons ;0)
MadMajk SJTD
LoneDog

Post by LoneDog »

Zontjuven wrote:
LoneDog wrote:Northmanzone

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
Flyttad en liten bit.
Dom har byggt klart nu så ni kan flytta tillbaka zonen, se bild nedan.
Image

Skickat från min Galaxytab P1000 genom Tapatalk2
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
Zer0th
Donator

Post by Zer0th »

Jag lägger min röst på att zonen ligger kvar på sin nuvarande position. Den ligger fint på en liten cykelstig i grönområdet nu och jag är inget större fan av lekparkszoner :D
Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
HappyF
Zonemaker

Post by HappyF »

Zer0th wrote:Jag lägger min röst på att zonen ligger kvar på sin nuvarande position. Den ligger fint på en liten cykelstig i grönområdet nu och jag är inget större fan av lekparkszoner :D
+1
Wallen
Zonemaker

Post by Wallen »

Jag var i Borås förra veckan och hade tänkt gå loss på zonerna ordentligt men hann tyvärr bara med några få zoner pga dåligt batteri som tvingade mig att stänga på och av gps hela tiden samt tjuriga barn som inte tillät några längre rundor. Hur som helst har jag ett par anmärkningar som jag tänkte dela med mig av så kanske Borås turfarna kan säga sitt innan zonerna ändras... även om alla mina små anmärkningar genomförs.

TheRunner Anser jag att man kan flytta några meter i sydvästlig riktning bort från gatan och om den skall nå en väg så i så fall bussgatan. Dessutom lite färre vertex på zonen borde vara möjligt.

VilenZone Zonen ligger på gräsmatta och gångbana och kan göras lite större och ligga framför entrén till Borås DjurPark dvs lite nordöst.

EveBridge Kan göras aningen större då man bara har bron att röra sig på. Hade dock inga problem att ta zonen. Strax väster om denna cykelbro har det för övrigt byggts en bilbro men zonen tror jag inte når denna nya bro.

CarPartZone Ligger i en slänt mellan cykelvägen i öster och bilvägen i Väster och Söder. Från cykelvägen är det dessutom ett dike för att nå zonen. Ger ju inte något extra som jag ser det att zonen inte inkluderar cykelvägen så förstora zonen lite åt öster.
Jag hade lite bekymmer med zonen men det var mest för att jag skulle få med cykel med sovande barn i cykelbarnstol ner i diket och en bit upp i slänten vilket var starten på att jag fick avsluta rundan...

Arlazone Anser jag skall flyttas till andra sidan av Högskolan. Just nu är det bara att stanna till med bilen på vägen och ta zonen och det är i mitt tycke ingen riktigt intressant plats heller. Lägg zonen ca 100m i SVV riktning framför Högskolan där det ligger en sovande staty och byt namn på zonen till LazyStudent.

FlemingZone Använd lite av häcken öster av zonen och ta bort lite i den västra delen så blir det svårare att ta zonen sittande i bil.
Leffman
Donator

Post by Leffman »

Wallen
TheRunner Anser jag att man kan flytta några meter i sydvästlig riktning bort från gatan och om den skall nå en väg så i så fall bussgatan. Dessutom lite färre vertex på zonen borde vara möjligt.
Tycker den ligger bra som den gör.

VilenZone Zonen ligger på gräsmatta och gångbana och kan göras lite större och ligga framför entrén till Borås DjurPark dvs lite nordöst.
Det hade varit bra

EveBridge Kan göras aningen större då man bara har bron att röra sig på. Hade dock inga problem att ta zonen. Strax väster om denna cykelbro har det för övrigt byggts en bilbro men zonen tror jag inte når denna nya bro.
KAn vara bra för dom med skumma GPS..

CarPartZone Ligger i en slänt mellan cykelvägen i öster och bilvägen i Väster och Söder. Från cykelvägen är det dessutom ett dike för att nå zonen. Ger ju inte något extra som jag ser det att zonen inte inkluderar cykelvägen så förstora zonen lite åt öster.
Jag hade lite bekymmer med zonen men det var mest för att jag skulle få med cykel med sovande barn i cykelbarnstol ner i diket och en bit upp i slänten vilket var starten på att jag fick avsluta rundan...
Håller med, lägg ut den vid cykelvägen.

Arlazone Anser jag skall flyttas till andra sidan av Högskolan. Just nu är det bara att stanna till med bilen på vägen och ta zonen och det är i mitt tycke ingen riktigt intressant plats heller. Lägg zonen ca 100m i SVV riktning framför Högskolan där det ligger en sovande staty och byt namn på zonen till LazyStudent.
Bra ide.

FlemingZone Använd lite av häcken öster av zonen och ta bort lite i den västra delen så blir det svårare att ta zonen sittande i bil.
Tycker den är bra nu men spelar ingen roll om den flyttas lite heller.

Några nedan jag skulle vilja få ändrade på:

CreekWoodZone
http://turfgame.com/map/CreekWoodZone
Flytta den till norra delen på gräset där det går en cykelstig, typ något så här http://tinypic.com/r/fqa3b/6

Ramnapark
http://turfgame.com/map/Ramnapark

http://tinypic.com/r/13zvyx/6

Nu ligger den nära toppen, men just i slänten bland rötter mm som gör det lite farligt med cykel där. Om du flyttar den som (3) så borde den vara perfekt på toppen.

Men skulle föredra en liten flytt till nr 2 istället som är ovanför ett vattenfall med bänkar och fin utsikt över sjön.
Wallen
Zonemaker

Post by Wallen »

Tycker den ligger bra som den gör.
Wallen: Ändrade lite men du bör inte bli besviken.

Det hade varit bra
Wallen: Fixat

KAn vara bra för dom med skumma GPS..
Wallen: Fixat

Håller med, lägg ut den vid cykelvägen.
Wallen: Förstorade zonen lite mot cykelvägen

Bra ide.
Wallen: Zonen flyttad och bytt namn

Tycker den är bra nu men spelar ingen roll om den flyttas lite heller.
Wallen: Lite justerat bara

Några nedan jag skulle vilja få ändrade på:

CreekWoodZone
http://turfgame.com/map/CreekWoodZone
Flytta den till norra delen på gräset där det går en cykelstig, typ något så här http://tinypic.com/r/fqa3b/6
Wallen: Gjorde en liten justering

Ramnapark
http://turfgame.com/map/Ramnapark

http://tinypic.com/r/13zvyx/6
Nu ligger den nära toppen, men just i slänten bland rötter mm som gör det lite farligt med cykel där. Om du flyttar den som (3) så borde den vara perfekt på toppen.
Men skulle föredra en liten flytt till nr 2 istället som är ovanför ett vattenfall med bänkar och fin utsikt över sjön.
Wallen: Flyttade till 3 då meningen med zonen borde vara man skall upp på toppen
Locked

Return to “Västra Götaland”