Västmanland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Ironcourt

Post by SunYour »

...ännu en bollplan, bäst inkludera en bit av cykelvägen istället, eller flytta en till ovanpå skyddsrummet istället då :)

hmm, ska försöka merga in denna tråd i felanmälantråden...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 373
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Västmanland - Felanmälan

Post by Westeras »

ahhh, den bunkern gav många flashbacks till ungdomens år. Många härliga synthfester där :mrgreen:
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Västmanland - Felanmälan

Post by Blabert »

Skulle vilja påminna om att man felanmäler zoner som ligger uppenbart fel, som tex i en lekpark eller skola, eller zoner som ligger farligt, tex på ett järnvägsspår eller dylikt.

Zoner som är ok och tagbara bör man kanske fundera över innan man felanmäler, det är i alla fall vad jag gör.

Med det sagt, så är WestTennis flyttad och omdöpt till NoTennisForYou. Ilcourt är flyttad och omdöpt till SevenTrees. Angående Ironcourt. så är den inte större eftersom den redan är tillräckligt stor. Om ni vill ha den flyttad till bunkrar eller pulkabackar skulle jag uppskatta ett förslag på en karta då jag annars får gissa mig till vad som är vad..

:-)
Image
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: TurnPikeZone

Post by Jimo »

Flytta upp zonen enligt velocipedryttarens förslag. När jag kommer farande mot zonen i högre hastighet har GPSen lite svårt att stabilisera sig när jag står där vid kanten till zonen. Eftersom jag ogärna hoppar ner i snår och högt gräs behöver jag starta om GPSen så att jag kan ta zonen från cykeln.
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: TurnPikeZone

Post by Velocipedryttaren »

User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 373
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: TurnPikeZone

Post by Westeras »

äsch, gör inte denna zon också strömlinjeformad och för enkel. Jag kör ner i snåren och tar den där varje gång. Funkar med både S3 och min xCover.

Risken med att flytta upp den är att den blir tillgänglig för bilturfare
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: TurnPikeZone

Post by SunYour »

Ryttarn, ta med röjsåg och sekatör nästa gång :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: TurnPikeZone

Post by Jimo »

Det jag opponerar mig emot är att den ligger kant i kant med cykelbanan. Antingen ska zonen vara en enkel "bike-through" zon eller så ska den vara lite besvärligare, dvs att man måste ta sig ut i snåren och det höga gräset.
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: TurnPikeZone

Post by Velocipedryttaren »

jimarild wrote:Det jag opponerar mig emot är att den ligger kant i kant med cykelbanan. Antingen ska zonen vara en enkel "bike-through" zon eller så ska den vara lite besvärligare, dvs att man måste ta sig ut i snåren och det höga gräset.
Tog den med velomobilen utan att kliva ur ;) Fungerade bättre från andra hållet :D
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 373
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Västmanland - Felanmälan

Post by Westeras »

Har Ormwoods blivit justerad?
När jag var där igår så behövde jag inte gå långt in i skogen för att ta zonen, tråkigt isåfall.
Eller så var min tfn bara vänligt inställd ;)
Locked

Return to “Västmanland”