Hej.
Skrev om detta i Skellefteå-tråden, men verkar inte som om nån lägger märke till det där...
Zonen "Baldursgate" i Skellefteå borde det bytas plats på.
Just nu är det en inhängnad byggarbetsplats som man måste "bryta sig in" på för att ta zonen.
Känns inte bra om man är ute och turfar sent om kvällarna.
Förslag till åtgärd: Flytta zonen till Norr om ingången istället. där finns ett buskage med campingbord i mitten. Det skulle passa bättre.
64.7524, 20.9419 <<- om det är till nån nytta..
Tack för mig
Zon på inhängnad arbetsplats.
Moderator: Zonemakers
Sv: Zon på inhängnad arbetsplats.
Hej!
För det första: använd gärna den klistrade tråden som heter "Västerbotten felanmälan" http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?t=1196 för zoner som behöver ändras. Då ser vi lättare att något är på tok
Sedan undrar jag hur länge det kommer vara avspärrat där? Vi flyttar nämligen inte zoner om det är kortare avstängningar pga allt merjobb som skulle uppstå..
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
För det första: använd gärna den klistrade tråden som heter "Västerbotten felanmälan" http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?t=1196 för zoner som behöver ändras. Då ser vi lättare att något är på tok

Sedan undrar jag hur länge det kommer vara avspärrat där? Vi flyttar nämligen inte zoner om det är kortare avstängningar pga allt merjobb som skulle uppstå..
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Re: Zon på inhängnad arbetsplats.
Whops.. missade visst den tråden :S
Det har varit avspärrat där hela sommaren och jag tycker inte att det hänt speciellt mkt där...
Svårt att säga en stopptid på det men antar att det måste vara klart innan vintern kommer..
Men blir det mycket merjobb på detta med zonen så överlever vi nog.. jag väntar dock bara på att bli upplyst med blått ljus snart
Det har varit avspärrat där hela sommaren och jag tycker inte att det hänt speciellt mkt där...
Svårt att säga en stopptid på det men antar att det måste vara klart innan vintern kommer..
Men blir det mycket merjobb på detta med zonen så överlever vi nog.. jag väntar dock bara på att bli upplyst med blått ljus snart