Var med och sprid Turf!
Moderator: SaLa
-
- Zonemaker
- Country: Sweden
Re: Var med och sprid Turf!
Det går nog att lösa. Ska jag skicka den nånstans eller vill ni bara ha en pdf?
Skicka ett pm till Drassen så får du en adress, så blir han jätteglad 

My pictures: http://instagram.com/turfsala
-
- Zonemaker
Igår var samma artikel och intervju med i Alingsås tidning också. En papperskopia på den ligger i postlådan nu.
super!
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
- speedmaster100
Drassen wrote:speedmaster100 är både vältalig och vacker och ställer säkert upp!

Det är mycke nu...
hoppas att det gick bra embeoo
http://www.warded.se/turfart.jpgembeoo wrote:Har snackat med södermalmsnytt (sthlm), blir det något där så är det mitt fel
Någon av er som rör sig på söder som kan tänka sig att vara bildskön?
/micke
Ja, de nöjde sig inte med södermalmsnytt, gick ut en helsida i alla innerstadseditionerna + enskede. 200000+ ex. Dessutom fick jag pryda ett hörn av förstasidan på söder och löpsedlarna på ställen på stan kör krigsrubrik: 'Så gör du för att ÄGA <stadsdelen>'.
Läs online
Slog ju väl ut, så väl att de ringde från tv. Men jag tycker jag har varit posterboy tillräckligt nu, någon eller några stockholmare som vill ta det? Hör av er, tex på 08-405 6468.
Tycker mig ha sett rätt många nykomlingar på stan i helgen (jag minns det som det var igår - tretti dar sedan
), är det någon med insyn i databasen som kan se om det har varit en högre verksamhet än tidigare?
Välkomna alla nya! Och ursäkta alla gamla, blev visst lite trångt!
Läs online
Slog ju väl ut, så väl att de ringde från tv. Men jag tycker jag har varit posterboy tillräckligt nu, någon eller några stockholmare som vill ta det? Hör av er, tex på 08-405 6468.
Tycker mig ha sett rätt många nykomlingar på stan i helgen (jag minns det som det var igår - tretti dar sedan

Last edited by embeoo on 03 Sep 2012 21:47, edited 1 time in total.
Helt fantastiskt kul! Bra jobbat,minst sagtembeoo wrote:Ja, de nöjde sig inte med södermalmsnytt, gick ut en helsida i alla innerstadseditionerna + enskede. 200000+ ex. Dessutom fick jag pryda ett hörn av förstasidan på söder och löpsedlarna på ställen på stan kör krigsrubrik: 'Så gör du för att ÄGA <stadsdelen>'.
Läs online
Tycker mig ha sett rätt många nykomlingar på stan (jag minns det som det var igår - tretti dar sedan), är det någon med insyn i databasen som kan se om det har varit en högre verksamhet än tidigare?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Imorgon Onsdag den 5 kl 17:00 skulle det vara kul om någon/några Stockholmare även "turisturfare" kunde hjälpa mig lite vid gurratre (Zonen). ABC nyheterna vill göra ett inslag om Turf eller som dom skrev: Hade tänkt oss ett två minuters
repotage om företeelsen som verkar häftig.

Kör hårt! Man blir sugen på att åka nerBombinan wrote:Imorgon Onsdag den 5 kl 17:00 skulle det vara kul om någon/några Stockholmare även "turisturfare" kunde hjälpa mig lite vid gurratre (Zonen). ABC nyheterna vill göra ett inslag om Turf eller som dom skrev: Hade tänkt oss ett två minuters

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2