Har du blivit missuppfattad när du turfat nån gång? Tex att någon trott att du stått och urinerat i någon buske medans du tagit någon zon.. eller dylikt..
Berätta gärna

/Jagggie
Om du menar zoner i lekplatser, på skolgårdar och dagis etc är det bara att felanmäla!farbrorparbor wrote:Det enda jag tycker är lite trist är att behöva avstå att ta en zon bara för att några småungar leker där. Man vill ju inte behöva stå där och försöka förklara för en eventuell misstänksam pappa... Blir att återkomma när det är tomt på ungar i stället. Annars går det oftast rätt bra och de jag har förklarat för när man t ex kommer helsvettig irrande i skogen verkar tycka att det är rätt roligt när de väl fattat vad man håller på med.
Haha, ja precis, det har jag oxå märkt av. Där står nån på cykel å kollar på mobilen, måste kolla om han/hon syns i Turf. Där kommer någon och går och tittar på mobilen, repeat. osvStarDust wrote:Jag kan aldrig påstå att någon tittat konstigt på mig, det är snarare så att jag är superparanoid när jag turfar och tror alla som lyfter upp en mobil ur fickan är en fiende.