Skåne - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
Zontjuven
Country: Sweden

Re: Skåne - Felanmälan

Post by Zontjuven »

Kallemag wrote:Jag hittade 2 zoner som jag anser bör flyttas när jag var på semester i Skåne nu i veckan.

AppleHouse ligger innanför grindarna på själva industriområdet på Kiviks Musteri. Sattelitbilden stämmer inte riktigt med verkligheten. Där ligger nu en byggnad mitt i zonen.

StoneHead går att ta men ligger mitt i nationalparken utan stigar dit. Känns inte bra att man måste trampa på fridlysta växter för att ta zonen. Själva Stenshuvud ligger inte heller vid denna position. Zonen ligger dock i Stenshuvuds nationalpark. Så varken namnet eller placeringen tycker jag är så bra.

/Karl-Magnus
Tack för rapporten,
Det vore kanon ifall man lämnar en alternativ plats på zonen, annars får vi ju chansa igen när det är dålig satellitbild... Nu chansade jag och lade om zonen utan att veta om det blev bättre...
Fd världsmästare i TURF
Zontjuven

Post by Zontjuven »

Kingslayer wrote:NearZone i Helsingborg är inte åtkomlig. Man bygger på tomten intill och har hägnat in hela zonen för att förvara byggmaterial. Ser ut som det kommer att pågår något halvår framåt. Föreslår att den flyttas ett 50-tal meter norrut till den lilla ängen - se bifogad bild.
TAck för rapporten,
Återkom om 6 mån när allt är klart :-)
Fd världsmästare i TURF
Kingslayer
Zonemaker

Post by Kingslayer »

Zontjuven wrote:
Kingslayer wrote:NearZone i Helsingborg är inte åtkomlig. Man bygger på tomten intill och har hägnat in hela zonen för att förvara byggmaterial. Ser ut som det kommer att pågår något halvår framåt. Föreslår att den flyttas ett 50-tal meter norrut till den lilla ängen - se bifogad bild.
TAck för rapporten,
Återkom om 6 mån när allt är klart :-)

Tack! Det blev kanonbra! Var där i morse, nya läget är riktigt vackert, ligger på toppen av en kulle som sluttar ner mot en "grönskande dal". Föreslår att den permanentas på nya läget, alternativt två zoner skapas när byggandet är färdigt.
overallaunder

Post by overallaunder »

Blabert
Zonemaker

Post by Blabert »

overallaunder wrote:Postade i fel tråd, se: http://forum.turfgame.com/viewtopic.php ... 464#p21755
Flyttade ut den, hoppas jag. Svårt att se där.
Image
overallaunder

Post by overallaunder »

Blabert wrote:
overallaunder wrote:Postade i fel tråd, se: http://forum.turfgame.com/viewtopic.php ... 464#p21755
Flyttade ut den, hoppas jag. Svårt att se där.
Ser bra ut, kanon!

/Overallaunder
prov123

Farlig zon

Post by prov123 »

Hej!

Jag tycker Mobiliazone i Malmö borde flyttas några tiotals meter ut till cykel-banan.
Idag är den mitt i en stor bilparkering, något som kan orsaka personskador förr eller senare.
Wallen
Zonemaker

Re: Farlig zon

Post by Wallen »

prov123 wrote:Hej!

Jag tycker Mobiliazone i Malmö borde flyttas några tiotals meter ut till cykel-banan.
Idag är den mitt i en stor bilparkering, något som kan orsaka personskador förr eller senare.
Zonen något modifierad...
Kingslayer
Zonemaker

Post by Kingslayer »

Med hänvising till denna tråd/post vill jag felanmäla

EatPark i Landskrona
KingHassle i Hässleholm

Bägge ligger mitt i lekplatser och är direkt olustiga att ta. Föreslår att de flyttas till motsatt hörn av respektive park.
Wallen
Zonemaker

Post by Wallen »

Kingslayer wrote:Med hänvising till denna tråd/post vill jag felanmäla

EatPark i Landskrona
KingHassle i Hässleholm

Bägge ligger mitt i lekplatser och är direkt olustiga att ta. Föreslår att de flyttas till motsatt hörn av respektive park.
I lekplatser skall vi inte ha zoner. Tack för rapporten :)
Locked

Return to “Skåne”