Jag tycker att ni borde ha en zon vid Hvitfeldtska då det är göteborgs största gymnasium .
Andra förslag är: scandinavium, Heden, centralstationen och iaf någon zon ute i billdal-askim!
Zonförslag i GBG
Moderator: Zonemakers
Re: Zonförslag i GBG
Eh finns ju massor av zoner i göteborg? förra månaden såg jag ett par zoner som fortfarande var gula, ta först dom innan ni vill ha mer det finns trots allt bra med poäng att tjäna om man är lite aktiv.
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö

Dom som inte var tagna låg antingen väldigt off eller över vatten... mer centrala zoner hade fått fart på andra i Göteborg, när November var slut hade jag själv alla tagna zoner i GBG utan en... tror ja iafmortuus wrote:Eh finns ju massor av zoner i göteborg? förra månaden såg jag ett par zoner som fortfarande var gula, ta först dom innan ni vill ha mer det finns trots allt bra med poäng att tjäna om man är lite aktiv.

mjo glöm att det lär bli lika tätt me zoner centralt som i stockholm typ.. u wish 

Sen att göteborg har 3 spelare med poäng på sin regionslista och sthlm 25 kanske är något man ska tänka på...
Fler spelare = fler zoner! Inte så kul för oss andra som måste jobba för poäng när andra bara kan ta zoner och sen pilla sig i naveln och dricka cola resten av månaden och fortfarande komma i topp..
Fler spelare = fler zoner! Inte så kul för oss andra som måste jobba för poäng när andra bara kan ta zoner och sen pilla sig i naveln och dricka cola resten av månaden och fortfarande komma i topp..

Absolut inte. Däremot gäller ju även fler zoner= fler spelareArias wrote:Sen att göteborg har 3 spelare med poäng på sin regionslista och sthlm 25 kanske är något man ska tänka på...

Jag har ingen aning om hur mycket tid andra lägger ner men jag la väl ner i genomsnitt 1-2 h/ dag under november och jag kom 4.... Första månaden för mig
Jag som inte har bil tycker att en hel del av zonerna i Göteborg ligger lite långt bort.
Håller med dig, hade jag inte haft bil är det många zoner jag aldrig skulle ta! Flytta in zonerna mer centralt. Roligare om det är fler som spelar.nalle42 wrote:Jag som inte har bil tycker att en hel del av zonerna i Göteborg ligger lite långt bort.
Jag tycker att zoner i närhet till populära arbets- och studieplatser borde ha lite förtur. Det är inte så lätt att sprida ett spel till sitt umgänge om närmsta zon är 3 km bort. Vi är över 10 personer som turfar och pluggar på DSV i Kista, säkert mycket tack vare zonen ett halvt stenkast från entrén 

Tycker det är bra att många zoner är lite i utkanten, och köra bil för att ta zoner är ju så tråkigt, meningen är ju att man ska röra på sig och samtidigt få lite poäng, slösa soppa på ett virtuellt gps spel?