Lär kvinnan "Zone blocked"

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
ahotik
Country: Sweden

Re: Lär kvinnan "Zone blocked"

Post by ahotik »

+1

"Zone blocked"-ljudet har funnit innan vill jag minnas men det har försvunnit men en update tyvärr.
Enemy nearby är kul men inte nödvändigt.
Jag skulle prioritera "Revisiting zone" ist.
Image
MickeW

Post by MickeW »

Fetare batteripackar åt folket o bättre hållare till styret. Skärm på hela tiden, med karta o allt. Bara o köra hårt :D

Men innan den framtiden uppdagar sig, gärna lite mer audio så man kan köra svart om man ska köra länge.

Då skulle man även kunna utmana sig själv att bara ge sig ut utan nån upptänkt rutt å besöka ställen på måfå å se om de är blockade eller ej! :o)
Jimo

Post by Jimo »

Kom igen nu alla snälla ideella krafter bakom turf; ge oss mer infoljud i spelet :-)
GuteLappen

Sv: Lär kvinnan "Zone blocked"

Post by GuteLappen »

Håller med, mer informationsljud.
När det regnar, som oftast så här års skulle det vara kanon att slippa dra fram luren hela tiden.
+1 * antal ljudförslag!

Skickat från min mobil
Linkosteal

Post by Linkosteal »

Jag tycker det skulle vara bra att kunna ha något ljud som "illustrerar" nedräkningen. Jag vet inte hur många gånger jag stått i regnet med mobilen i fickan: "taking zone" - sedan känns det som att jag väntar jättelänge, till sist tänker man att zonen nog är blockad eller att något annat är fel och tar upp mobilen, och då - "zone taken".
Då vore det schysst med något stödjande ljud som visar var man är i nedräkningen. Kanske något sånt här:
20s "beep beep",
10s "beep",
5,4,3,2,1s "pip pip pip pip pip"
Det vore också bra om ljuden var lika behagliga som "zone taken" rösten.
Jimo

Post by Jimo »

Drömmen är naturligtvis att kunna turfa "smärtfritt" bara genom hörlurarna. Det verkar vara en lång väg innan vi får fler ljud men jag hoppas verkligen att vi å det snaraste slipper höra "taking zone" när zonen är blockad. "Taking zone" vill iaf jag höra när TO sätter igång, inte innan.
StarDust
Zonemaker

Post by StarDust »

Av någon väldigt underlig anledning prioriteras detta riktigt lågt verkar det som, vilket jag tycker personligen är väldigt tråkigt. Som crew säger jag; det kommer när det kommer.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
jagduvi

Post by jagduvi »

Nu finns det en liten app som löser detta problemet, i vänta på att de ska få tid över själva.

Läs mera på forumet.

http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=55&t=2830

Tackar Drassen så mycket för hjälp med API:et.

/J
Turf Divisions - Spela Turf i seriespel. http://turfdivisions.se/
Jimo

Post by Jimo »

Jag vill väcka liv i den här tråden igen och påtala att det fortfarande är ett starkt önskemål att ni utvecklar "ljudturfen" så att man lättare kan spela med släckt skärm.

Appen är verkligen bättre än ingenting men men det vore så glädjande om ni lade lite energi på fler ljudnotifieringar.
Drassen
Site Admin

Post by Drassen »

Vi får se när vi kan få till detta, lovar inget med tanke på allt annat som ska göras. Men skönt att appen är bättre än ingenting;)
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”