Kronoberg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Fidde »

yepp, glömde det men tack så mycket för zonen! där ligger den fint:)
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Fidde »

Hej!

Felanmäler zonen BoogieZone,egentligen ligger den väldigt fint men med tanke på att det är ett Hägerpar(?) som häckar där som man skrämmer varje gång plus att man måste cykla en bit på den relativt stora vägen tycker jag (med medhåll från andra) att den borde flyttas där vi la förslaget "ThingRoad" på kartan under växjös zoner. Även på den nya platsen ligger den bra till för att främja cykelturfare och sämre till för de med bil. Som sagt var det en klockren plats egentligen men de stora fåglarna var ju faktiskt där först ;) Mer bilder på vart den bör flyttas kan fås vid behov...
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Blabert »

Fidde wrote:Hej!

Felanmäler zonen BoogieZone,egentligen ligger den väldigt fint men med tanke på att det är ett Hägerpar(?) som häckar där som man skrämmer varje gång plus att man måste cykla en bit på den relativt stora vägen tycker jag (med medhåll från andra) att den borde flyttas där vi la förslaget "ThingRoad" på kartan under växjös zoner. Även på den nya platsen ligger den bra till för att främja cykelturfare och sämre till för de med bil. Som sagt var det en klockren plats egentligen men de stora fåglarna var ju faktiskt där först ;) Mer bilder på vart den bör flyttas kan fås vid behov...
Hmm, jag vet inte jag.. Finns inga direkta regler för att flytta zoner pga av fåglar ;-) Skulle gärna se bild på dom också! Ska fundera lite, tycker att den verkar ligga väldigt fint där den ligger.
Image
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Fidde »

Blabert wrote:
Fidde wrote:Hej!

Felanmäler zonen BoogieZone,egentligen ligger den väldigt fint men med tanke på att det är ett Hägerpar(?) som häckar där som man skrämmer varje gång plus att man måste cykla en bit på den relativt stora vägen tycker jag (med medhåll från andra) att den borde flyttas där vi la förslaget "ThingRoad" på kartan under växjös zoner. Även på den nya platsen ligger den bra till för att främja cykelturfare och sämre till för de med bil. Som sagt var det en klockren plats egentligen men de stora fåglarna var ju faktiskt där först ;) Mer bilder på vart den bör flyttas kan fås vid behov...
Hmm, jag vet inte jag.. Finns inga direkta regler för att flytta zoner pga av fåglar ;-) Skulle gärna se bild på dom också! Ska fundera lite, tycker att den verkar ligga väldigt fint där den ligger.

Har hört att zoner inte får ligga på privat mark och man kan väl säga att fåglarna äger marken?, skämt åsido var ett tag sen jag tog den så vet nt hur det ser ut nu...angående annat funderar jag på om man bara kunde göra en tillfällig utstickare på zonen Growtower då det verkar vara ngr uteliggare som har sin fyllehörna med tält och hela kittet i ena hörnet av zonen, tycker alltså att zonen ska ligga kvar men ha som en lite promenadstig åt ngt håll... bara min åsikt...
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 907
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Dacop »

PineSquare ligger precis i sandlådan vid skolan. En flytt (med namnbyte?) vore bra. Förslag finns nedan:

http://goo.gl/maps/iNwqL
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by Blabert »

Dacop wrote:PineSquare ligger precis i sandlådan vid skolan. En flytt (med namnbyte?) vore bra. Förslag finns nedan:

http://goo.gl/maps/iNwqL
Tackar! VäxjöRoad numera.
Image
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Tack för de nya zonerna! En utav dem har dock fått fel region, skriver mer när jag sitter vid datorn sedan...
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

tretton wrote:Tack för de nya zonerna! En utav dem har dock fått fel region, skriver mer när jag sitter vid datorn sedan...
Snart fixat...

...Done!
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

tomtebloss wrote:
tretton wrote:Tack för de nya zonerna! En utav dem har dock fått fel region, skriver mer när jag sitter vid datorn sedan...
Snart fixat...
Tack,som du kanske såg var det Sisterzone, och jag skrev det lite snabbt för att ni skulle kunna se det om det var någon som skulle ta den, och sedan få en ny unik region som inte ville det.

Alla zonerna verkar vara placerade bra, alla kronobergare som vill klaga på KingOfTheHill, så kan jag ta åt mig äran, jag vet inte vad jag tänkte med när jag la det förslaget. Överst i en fett brant backe som man vanligtvis tränar backträning i, men sådana zoner är också roliga (ibland...). Zonen utanför Teknikum stärker ju bara att man väljer Teknikum som gymnasieskola till hösten :) .

Åter igen, tusen tack för zonerna!
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
weed65
Posts: 31
Joined: 31 Aug 2012 10:46
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by weed65 »

Blir nog kul med king of the hill! går ju en fin cykelbar stig i skogen till höger om backen. till och med jag cyklade hela vägen upp i våras, 3 ggr t.o.m :shock:
Locked

Return to “Kronoberg”