Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn här

Moderator: Zonemakers

Locked
Nagarebozhi
Country: Sweden

Re: Olämplig zon

Post by Nagarebozhi »

Zonen baller i motala ligger lite dumt till, ligger inne på någon idrotts plats där det är igenbomat. grindarna är öppna ett tag på dagen men om man jobbar så hinner man aldrig ta zonen då grindarna stängs runt två tiden. Så ett bättre läge på den zonen skulle va snällt så det blir lite rättvisare.
Image ImageImageImage
[ORT]:MOTALA [Turf-Telefoner]: Samsung Galaxy S III & LG Optimus 3D
simonarvestrand

Post by simonarvestrand »

Jimmy wrote:Zonen baller i motala ligger lite dumt till, ligger inne på någon idrotts plats där det är igenbomat. grindarna är öppna ett tag på dagen men om man jobbar så hinner man aldrig ta zonen då grindarna stängs runt två tiden. Så ett bättre läge på den zonen skulle va snällt så det blir lite rättvisare.
Det finns lite tanke med sådana zoner . Man ska ha problem att ta vissa zoner en del kanske aldrig kommer lyckas ta en viss zon men nån annan lyckas.

Så länge zonen inte är farlig, olaglig eller helt enkelt omöjlig så tycker nog jag att zonen ska få finnas.

De finns många liknande zoner runt om i sverige.

Men lovar att jag ska ordna fler zoner till dig så fort vi ser lite höjd aktivitet kanske även kommer en julklapp snart ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
[Mobil]~~~\.HTC Desire.\
[Rom]~~~~~\..Defrost....\
[Ort]~~~~~~~~\..Boxholm\
~~~~ImageImageImageImage~~~~
pacman

Post by pacman »

Hej alla

Tack för ett underbart spel

Nu när jag torkat, blivit lite varm o så där så kan jag nog får ner lite saker på pränt med lite mer objektivitet :mrgreen:

Försökte plocka Shmupzone ute på Tyresö idag o det gick väl sådär, visualisera snö upp till låren, jumpapjuk på fötterna, inhängnad skjutbana med zonen där måltavlorna skall sitta. Hade det inte varit fullt med hundfolk runt omkring hade jag nog hoppat över. Försökte ta den från 2 olika håll med lika bedrövligt resultat.Efter att först blivit betraktad som en fullkomlig idiot av hundägarna fastnade dessutom bilen i ett dike o behövde bogseras loss av samma människor, snacka om att ge dom nåt o prata om
nic

Colonyzone i lund

Post by nic »

Tänkte bara säga att "colonyzone" i lund är ett område som bara är öppet för allmänheten över Mars-Augusti. Väldigt arg vakt där när man klättra över staketet ^^
Drassen
Site Admin

Post by Drassen »

Noterat, tackar! fixar de inte på momangen men de kommer bli fixat..
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
tomtebloss

Post by tomtebloss »

Å andra sidan är ju inre borggården på slottet i sthlm också bara tillgänglig på sommarhalvåret och den ligger kvar.

Yttre borggården verkar bara vara åtkomlig när det befinner sig turister där. Annars är vakterna griniga som attan. Jag blev motat idag innan jag ens kom in innanför murarna. Det mest illa var att XXL hade snott den 20min tidigare. Men vakterna såg väl att jag såg lömsk ut.

Aja, men vissa zoner är säsongsbetonade som sagt. Det tycker jag de ska vara.
sweet

Post by sweet »

Vaktzonen är offlimits mellan midnatt och 06:00 vill jag minnas inget konstigt...
tomtebloss

Post by tomtebloss »

Mmm, fast nu var jag där mellan 20.00-22.00 nån gång. Minnet är lite suddigt. Eddy blev väl bortmotat nån gång också strax innan 22.00 för inte allt för länge sen. Fast han hann precis ta zonen den gången dock.

Men de bestämmer antagligen själva vilka de tycker ser luriga ut och bestämmer egna regler. En verkar ju vara att man håller en mobil i handen.
sweet

Post by sweet »

Jag dundrade in där 23 för ett tag sedan man jag hade Milkängor, camelpack och såg väl ut att höra hemma där (rör mig ofta i grönkläder och man rör sig på ett speciellt sätt och det är lätt att bli tagen för behörig...
sweet

Post by sweet »

Erikzone ligger mitt i en bassäng och går inte att ta jag försökte i dag men ville inte klättra ner i bassängen då det var ca 1 meter vatten där i...

Flyttas eller raderas...
Locked

Return to “Allmänt om zoner”