Då blir det kanske så att 3 går upp från varje division, men 6 går ned (det kommer ju 2*3 och fyller på). Isåfall med 15 spelare per division.
Detta om framtiden alltså!
Jag förstår inte riktigt vad du menar, allt vi behöver är ju poängen, och de har du ju uppenbarligen hittat för vanliga lagturf. Sedan tror jag knappast att två turfare kommer sluta på exakt samma poäng, om så skulle bli fallet är det nog enklast att lösa problemet manuellt.knegge wrote: Men, vad jag ser är ju direkt önskemål som nuvarande API inte stödjer. Round TP eller liknande detaljer finns icket, att norpa dessa via webpoller är inte aktuellt.
Och från knegges håll så blir det förhoppningsvis inte allt för mycket nytt programmerande om man använder samma system som från lagturf, kanske kan vi hoppas på att få detta fungerande till nästnästa omgång som börjar 3/3? med lite testning i februari månad såklart.
Jag håller dock inte med Kaninmage om att det ska bli riktigt så stora divisioner, isåfall kanske 20 eller 25 som max... (annars blir det ju så svårt att gå upp, 5 av 30 är inte nå mycket)
För det är ju ingen turfare (nästan) som håller sig lika bra varenda månad, som fotbollslag är, och därför kommer och borde folk att flyga mellan divisionerna väldigt snabbt. Men jag ser inte detta som en nackdel, tvärtom! Det är kul med action

*Edit* se texten i kursiv stil