[REQ] Seriespel
-
- Country: Sweden
Re: [REQ] Seriespel
jimarild: varför har inte du anmält ditt intresse i tråden? vill du inte vara med och spela? 

I'M BACK!!!
Åtminstone tills knät strejkar igen (augusti 2017) 

Jag är alltid sist in....alltid
-

I'M BACK!!!

Över 30 anmälningar. Nu gäller det att smida. Om Knegge har fullt upp med annat så har jag för mig att SunYour flaggade för att hjälpa till. Vi behöver få upp en websida med "live tabell" asap. Jag kan lägga in information om spelare osv men jag har inte satt mig in i APIn osv...
Bombina vill också vara med 

-
Knegge har mycket riktigt haft fullt upp de senaste dagarna, men vi får hoppas att det kommer igång tillräckligt för att köra en testrunda i februari, och sedan köra igång på riktigt i Mars månadjimarild wrote:Över 30 anmälningar. Nu gäller det att smida. Om Knegge har fullt upp med annat så har jag för mig att SunYour flaggade för att hjälpa till. Vi behöver få upp en websida med "live tabell" asap. Jag kan lägga in information om spelare osv men jag har inte satt mig in i APIn osv...

I'M BACK!!!

-
Re: Seriespel
Jag kan göra det åt Bombina så blir alla lyckligawanwa wrote:Bombina kanske kan göra som de andra då...Bombina wrote:Bombina vill också vara med
...eller vill Bombina att någon annan ska göra det åt Bombina..?affanicaffan wrote:Visa ert intresse i denna tråd: http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=55&t=3012

I'M BACK!!!

Ett första utkast: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... jQxeXZyeUE
Hmm, ser lite obalanserat ut..
Två upp/en ned; Tre upp/två ned tills elitdivisionen har tio spelare?
Två upp/en ned; Tre upp/två ned tills elitdivisionen har tio spelare?