Zonförslag Skedshult
Moderator: Zonemakers
-
- Country: Sweden
Re: Zonförslag Skedshult
Det finns rykten som cirkulerar i byn om att kanske fler Zoner kommer att dyka upp här inom överskådlig framtid.
-
Då meddelar jag trådläsaren att 2 nya zoner har dykt upp i byn. Dags att turfa loss, vi har några som är riktigt bökiga att ta. Välkomna!
Nu är det dags för fler zoner i Skedshult. Det bor 5 bofasta turfare i byn, men nu när sommargästerna är påväg så kommer det att mångdubblas. Vi har några (3) expeditionsturfzoner det är bra, men ett par till som går att utan att packa matsäck vore önskvärt.
-
Håller med Rabidus, det är nog fler bofasta turfare om man räknar efter också.
2 zoner till, och vi har ett riktigt turfmekka här!
Vad kan de tänkas kallas här, i michelinguiden betyder:
En stjärna – "en väldigt bra restaurang i sin kategori"
Två stjärnor – "utomordentlig matlagning, värt en omväg"
Tre stjärnor – "exceptionellt bra kök, värt en egen resa"
2 zoner till, och vi har ett riktigt turfmekka här!
Vad kan de tänkas kallas här, i michelinguiden betyder:
En stjärna – "en väldigt bra restaurang i sin kategori"
Två stjärnor – "utomordentlig matlagning, värt en omväg"
Tre stjärnor – "exceptionellt bra kök, värt en egen resa"
Jag jobbar i Skedshult och brukar rast/lunch-turfa. Jag hinner aldrig till "expeditions" zonerna i byn. Lägg gärna några som man kan ta på en liten promenad.
Gärna några zoner i Edsbruk (ca 10 km söder om Skedshult) där jag bor också. Kanske ska vara en egen tråd förresten.
Gärna några zoner i Edsbruk (ca 10 km söder om Skedshult) där jag bor också. Kanske ska vara en egen tråd förresten.
Före eller efter jobbet då?-Dracc wrote:Jag jobbar i Skedshult och brukar rast/lunch-turfa. Jag hinner aldrig till "expeditions" zonerna i byn. Lägg gärna några som man kan ta på en liten promenad.

-
Det blev lite nytt där.