Ja. Jag har hört rykten om att det felsöks. Också lät det som att Chrome var segare än IE och FF. Märkligt.wanwa wrote:Någon mer än jag som upplever att web-kartan blivit väldigt seg och tungladdad nu på sistone?

Moderator: SaLa
Ja. Jag har hört rykten om att det felsöks. Också lät det som att Chrome var segare än IE och FF. Märkligt.wanwa wrote:Någon mer än jag som upplever att web-kartan blivit väldigt seg och tungladdad nu på sistone?
Jag ser inte ägare, men däremot zonens namn, pph och tp. Ägarens namn dyker upp under ! på nytagna zoner, annars syns inte ägare.wanwa wrote:Trevligt med nya funktionen på web-kartan där man ser ägare vid mouseover.![]()
Tyvärr verkar det inte funka helt korrekt med nya zoner som aldrig tagits (de syns ej för mig) - men det kommer väl.
Misstänker att den funktionen drog tillbaka med anledning av problemet som Wanwa beskrev med neutrala zoner.bubblan wrote:Jag ser inte ägare, men däremot zonens namn, pph och tp. Ägarens namn dyker upp under ! på nytagna zoner, annars syns inte ägare.wanwa wrote:Trevligt med nya funktionen på web-kartan där man ser ägare vid mouseover.![]()
Tyvärr verkar det inte funka helt korrekt med nya zoner som aldrig tagits (de syns ej för mig) - men det kommer väl.
Jag skulle önska att mouseover ger zonens namn, pph och tp och ägaren!