Varannan principen 1-2-1-2-1-2 osv...så som svar på din fråga hamnar plats 1 i 3-1 i 2-1 och plats 2 i 3-1 i 2-2.Nattkryp wrote:Vad styr vilken av serierna i övre/undre division man flyttas till om man är i topp/botten? Går 3-1 vinnarna till 2-1 eller kan de hamna i 2-2?
[REQ] Seriespel
Re: [REQ] Seriespel
Last edited by Jimo on 28 Apr 2013 22:27, edited 1 time in total.
Förflyttningarna klara. Kör igång 

-
- Country: Sweden
Fick jag vara kvar i div 2? jag var ju näst sist i min grupp!jimarild wrote:Förflyttningarna klara. Kör igång
I'M BACK!!!
Åtminstone tills knät strejkar igen (augusti 2017) 

Re: Sv: [REQ] Seriespel
Eftersom det bara fanns fyra spelare att flytta upp från div3 så åkte bara de sista ur. Nästa omgång åker de tre sista ur som du säkert räknat ut. När det finns spelare i 3-7 och 3-8 blir det enligt färgmarkering.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
-
- Country: Sweden
Div 1?
Jag får nog sticka ut igen här...
Bra jobbat med att få upp sidan så fort efter restart

GILLAcoolacrille wrote:Div 1?Jag får nog sticka ut igen här...

Jag har anmält mig men hur ser jag om jag kommer med och när?
Mobile: Samsung S2 and HTC ONEx // Location: Bollstanäs

Sviar: På seriespelssidan finns en länk till "qualifying division". Nästa omgång kommer tolv spelare ur intresse/kvalificeringsgruppen läggas till div 3-7 och div 3-8. Sedan fylls div3 på med grupper om åtta spelare (minst en spelare till varje serie).
Så som svar på din fråga: Desto bättre du placerar dig i intresse/kvalificeringsgruppen, desto större chans att du kommer med nästa omgång.
Så som svar på din fråga: Desto bättre du placerar dig i intresse/kvalificeringsgruppen, desto större chans att du kommer med nästa omgång.
Sviar: Fast i det här fallet är du redan med; toppar 3-3.
embeoo: Ha ha, tänkte inte alls på att så kunde vara fallet när jag svarade på frågan.
Sviar: Kör stenhårt nu så är du i Eliten i september.
Sviar: Kör stenhårt nu så är du i Eliten i september.