Zonförslag i GBG
Moderator: Zonemakers
Re: Zonförslag i GBG
dom härmar för mycket iphone, rund jäkla design och inga fysiska knappar typ kan dom inte göra nåt eget eller?
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö

Absolut inget fel med att Samsung gjorde den... Det är ju "pure google" 
Den liknar ingen iphone i verklighet iaf... Och som sagt, det är "pure google" inte "pure apple"....

Den liknar ingen iphone i verklighet iaf... Och som sagt, det är "pure google" inte "pure apple"....
Skillnad på Galaxy S och Nexus S... Fortfarande grymt nöjd med den, Nexus One känns nästan lite gammal och gaggig i jämförelse...
On topic: Jag föreslog för ett tag sen zonen Erikbridge i Göteborg... Jag tänkte lite fel då, den är placerad på en bockkran nu... Inte lätt att ta
däremot finns en gångbro precis norr om, låg zonen där istället.
Sen hoppas jag på lite bättre väder snart, jag är så jäkla dålig på att ta mig ut i kylan... Några plusgrader och lite sol så kommer man ut igen
On topic: Jag föreslog för ett tag sen zonen Erikbridge i Göteborg... Jag tänkte lite fel då, den är placerad på en bockkran nu... Inte lätt att ta

Sen hoppas jag på lite bättre väder snart, jag är så jäkla dålig på att ta mig ut i kylan... Några plusgrader och lite sol så kommer man ut igen

Gps'n är inte hundra på min telefon.... Gubben hoppar och lever rövare... Segt :'(Andreas wrote:Scanharbor ersatt!
Vi e sjukt avundsjuka på nexus s. Berätta gärna mer om den