Jag instämmer också med att det är för få zoner i Norrort.
Akalla, Norrviken, Rotebro och Bollstanäs har få zoner.
Tunnt med zoner i Norrort
Moderator: Zonemakers
Re: Tunnt med zoner i Norrort
Hej! Håller med pobe - fler zoner mellan forestbay och motorpåcykeln - om inte annat för att jag själv ska få lite kortare cykelväg till närmaste zon
Varför inte på Falkberget - så att man får kämpa lite i uppförsbacke...
ewao99

ewao99
Mer zoner i Vallentuna önskas. Omöjligt att få folk att turfa lokalt med så här lite zoner tyvärr 

Klart att det skall var fler zoner i Vallentuna - händer ju understundom att jag besöker den fina ortenValarian wrote:Mer zoner i Vallentuna önskas. Omöjligt att få folk att turfa lokalt med så här lite zoner tyvärr

ewao99
Någon zon längs norra stranden av Norrviken vore trevligt. /BoggieXL
Keep on Turfing!
Håller med BoggieXL, generellt tycker jag det är ganska tråkigt att det är så få zoner i Sollentuna, om zon-placerarna inte vill att man ska ta bilen så behöver det finnas fler zoner annars blir det fort väldigt tråkigt. Jämför man kartbild/skala i sollentuna med norr om slussen så blir det som mest 6st zoner i Sollentuna jämfört med 27st norr om slussen.BoggieXL wrote:Någon zon längs norra stranden av Norrviken vore trevligt. /BoggieXL
På många ställen blir det 0-2 st zoner där det är ganska tätbebyggt.

Tack för alla nya och nygamla zoner i Sollentuna - tog en härlig promis fr Tureberg till Kärrdal på väg hem fr jobbet med nästan tio zoner...dessvärre fick jag inte ha dem kvar så lång stund
/Hjulpynt

/Hjulpynt
- Bullmannen
- Country: Sweden
Tycker att vi behöver en vattenzon omgående till Brottby då det inte finns några i norrort.
Jag har föreslagit en zon på en säker plats i Brottby "Wetcrime" och hoppas detta sker snarast.
Det var länge sedan det kom några nya zoner kring Täby, Vallentuna, Åkersberga och Nortälje.
har föreslagit en del bra i Norrtan
Jag har föreslagit en zon på en säker plats i Brottby "Wetcrime" och hoppas detta sker snarast.
Det var länge sedan det kom några nya zoner kring Täby, Vallentuna, Åkersberga och Nortälje.
har föreslagit en del bra i Norrtan

Jaa! Fler zoner i Brottby kommer alla till glädje