Västmanland - Förslagstråden

Moderator: Zonemakers

User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by Velocipedryttaren »

La ett mullezon förslag i appen idag, WestMulleEast verkar vara lite väl lätt att ta då den snittar en take per månad :lol: Hoppas att zonläggaren fiska upp mitt förslag, stadsnära och besvärligt kan bli en rolig utmaning. Jag har aldrig besökt platsen men vet från säker källa att det är möjligt att göra det ;)
Nu är det bara att vänta och se vad som händer....
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by TBIT »

FYI: Ansvarig zonmakare för Västmanland är på semester, så puffa gärna detta i mitten av augusti.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by Jimo »

Gör reklam. Vilken plats gäller det???
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by Velocipedryttaren »

Jimo wrote:Gör reklam. Vilken plats gäller det???
Namn förslaget är "Vallgrav" det borde räcka för att avslöja platsen eller ..... :lol:
User avatar
Optimus
Zonemaker
Posts: 533
Joined: 30 Dec 2011 12:15
Country: Sweden
Location: Västmanland, SWEDEN

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by Optimus »

Velocipedryttaren wrote:
Jimo wrote:Gör reklam. Vilken plats gäller det???
Namn förslaget är "Vallgrav" det borde räcka för att avslöja platsen eller ..... :lol:
Helvite (och då är det inte spelaren med det namnet jag menar)... För min del behöver inte det förslaget accepteras... ;) Men, man får väl ta den på en snöfattig men kall vinter isåfall... :)
ImageImage
User avatar
popeye
Posts: 79
Joined: 16 Jul 2012 19:30
Country: Sweden

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by popeye »

SunYour wrote:Här är ett utmärkt ställe för en zon, och en liten hint om genväg för den som inte måste få ut max vad gäller takovers per timma
Fin bred grusad väg, skulle inte förvåna mig om den till och med asfalterades framöver...

Image
Jag tog denna vägen för några dagar sedan, ja det fattas en zon mellan "EnterIkea" och "SpoonStreet"
Image
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by Jimo »

Ta bort några zoner i Västerås och höj TPn på de kvarvarande!
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by SunYour »

Jimo wrote:Ta bort några zoner i Västerås och höj TPn på de kvarvarande!
:-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by SunYour »

popeye wrote:
SunYour wrote:Här är ett utmärkt ställe för en zon, och en liten hint om genväg för den som inte måste få ut max vad gäller takovers per timma
Fin bred grusad väg, skulle inte förvåna mig om den till och med asfalterades framöver...

Image
Jag tog denna vägen för några dagar sedan, ja det fattas en zon mellan "EnterIkea" och "SpoonStreet"
Ytterligare ett zonförslag för att göra de absolut västligaste västerås lite mer turfvänligt

Image

Kikar man i streetview ser man att det är en ny cykelbana i det grönmarkerade området. Perfekt komplement för att ta sig mellan SkälbyZone och WestWoods
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västerås - Förslagstråden

Post by SunYour »

Sedan behöver detta område lite fler zoner också... säkerligen det område som är i absolut störts behov av påfyllning. Där har det inte tillkommit en zon på flera år, trots att det är riktigt centralt...

Image

Några zoner vid vattnet, några zoner upp mot björnövägen vore på sin plats så det går att mötas också...

Speciellt i skogen är det en nylagd parkväg med några riktigt fina ställen för zoner.
Jag är säker att flera borde ha bilder att skicka upp för att påvisa detta, kanske nån har en inspelad runda i den skogen för att visa var stigarna går?

Och snälla, inte fler zoner ute på nån pir... :-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Post Reply

Return to “Västmanland”