cinclus wrote:Hajade till när jag såg en gul zon mitt i city tills jag insåg varför

Den nya stadsparken kommer att invigas först till våren/sommaren
Den som har kontakter med typ byggjobbarna kan ju be att få göra ett kort studiebesök - på säg 45 sekunder nåt?
(Har nu två lltså, men båda gångerna hänger det sig strax efter att stapeln blivit grön och dialogrutan om "Taking over zone - please hold" dykt upp. Jag tror att det kan ha att göra med att skärmen släcks, har ändrat inställningarna för det. Nytt försök imorgon. Om inte så får jag kolla i ngn tråd om trubbel med programmet. Har även haft problem att satellitbilden laddas men utan zoner. Inget händer trots väntan och omstarter. Har installerat om appen för ūsäkerhets skull.)
Ser att man kan föreslå zoner och att det är kopplat till när man spelat X omgångar eller nåt. Typ. Ska läsa på och förstå!
Så du är rätt ny i turf då, välkommen

Ja jag har väntat länge och väl på mer info om den där avstängningen av stadsparken. Då vet vi vad som gäller. Zonen får vara kvar även om avstängningen är i längsta laget.
(Polysyn är annars att vi flyttar bara vid avstängningar längre än 6 mån, tillfälligt)
Angående dina problem med appen så har det varit svajjigt generellt pga av markant ökad belastning pga tillströmningen av nya turfare sen iphonesläppet. Det blir nog bättre när allt stabiliserat sig.
Annars så får du läsa på i forumet om olika knep för att turfa på ändå :-/
Förutom i appen så kan du föreslå zoner här i forumet. Bifoga kartor med zonförslagen utritade. Du kan göra det tex genom att börja rita förslag i appen. Men innan du skickar in det tar du en skärmdump. Det kan du göra hur många gånger somhelst förutsatt att du inte förbrukat dina förslag för månaden. Sen länkar du bilderna tex via droppbox.