Zonförslag Västernorrland

Moderator: Zonemakers

Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Jag, Zdravo, Bobban8, Mr Juggernaut och Erikmarten tänkte sätta oss ner o rita ut ett förslag på nya zoner. Det måste till fler utanför stadskärnan för som det är nu kommer man bli uttråkad för fort.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by StarDust »

Är det Övik du syftar på då?
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by SaLa »

StarDust wrote:Är det Övik du syftar på då?
Ja, de syftar på Övik :)
Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Här är dom nåra förslag som ett gäng turfare i Övik önskar

http://www.flickr.com/photos/105176865@N06/]

Vissa namnförslag bör ju fixas dock. Tror fantasin började tryta där mot slutet. Men ett eagle med i namnet borde det ju funka ;)
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by StarDust »

Har sparat ner det och ska kika på det när det är dags för zonströssling över vnorrland.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Får jag föreslå nån zon i Själevad att börja med, Jag ser flera spelare som verkar vara därifrån men det finns inte en enda zon i närheten.
Axel_B

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Axel_B »

Det låter som en jättebra ide enligt mig tycker bara att det skulle finnas en vatten zon eller två :)
Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Ett förslag är att det skulle finnas nån fler zon på väg Till dom nya zonera i Själevad. Det tar ju ändå ungefär 20 min att cykla från "Moosebridge" eller "Eaglevalley" till "Spark". Det känns inte så lockande att cykla så långt utan en godisbit på vägen :)

Samma med "Lockzone" till "Priestbridge"
User avatar
MrJuggernaut
Posts: 2
Joined: 20 Oct 2013 11:32
Country: Sweden
Location: Örnsköldsvik

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by MrJuggernaut »

Jag håller med Rolleboll att man blir inte lockat att fara 5-6km för 3-4st zoner när det inte finns zoner efter vägen på 1km avstånd.
Det var bra att det kom nya zoner men hoppas dem kommer hamna på skogsstigar/gångvägar framöver. inte 4-5 meter från stigen bland rötter och vattenpölar(HighMountain)
Snart får man plumsa i en meter snö :)
Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Hehe ja. Jag vet den pöl du talar om, men vi bor i rätt otillgänglig terräng så det får man väl räkna med :)
Post Reply

Return to “Västernorrland”