Version 0.5.9 ute
-
- Country: Sweden
Re: Version 0.5.9 ute
Mycket trevlig bonuspresent. Men är det bara en indikering? För jag ser inte att den fylls.
Fick då ingen indikation på nån bonus present.. vad var det för nåt ?
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö

Det är för att den inte fylls, den tömstomtebloss wrote:Mycket trevlig bonuspresent. Men är det bara en indikering? För jag ser inte att den fylls.

Kolla noga så ser du att stapeln bara blir mindre och mindre..
mortuus wrote:Fick då ingen indikation på nån bonus present.. vad var det för nåt ?
Kolla på när någon annan spelare tar över en zon

Re: Re: Version 0.5.9 ute
Såg två i Stockholm idag som va i varsin zon samtidigt. Den ena stapeln blev mindre dag mindre, medans den andra gubben hade en fast stapel genom hela zontagningen.Arias wrote:
Eddy tog två zoner inatt och den första zonen så stod stapeln stilla, medans den i andra zonen rörde sig.
Bara en zon till
Re: Re: Version 0.5.9 ute
Någon bugg då antagligen, inte hunnit kolla på så många zontagningar. vi får väl undersöka saken någon dag som vi brukar göraJojje167 wrote:Såg två i Stockholm idag som va i varsin zon samtidigt. Den ena stapeln blev mindre dag mindre, medans den andra gubben hade en fast stapel genom hela zontagningen.Arias wrote:
Eddy tog två zoner inatt och den första zonen så stod stapeln stilla, medans den i andra zonen rörde sig.

haha rolig present man måste luska ut vad det är.. aldrig att jag skulle tro det var den.. 

Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö