Zoner i förskingringen

Moderator: Zonemakers

embeoo
Zonemaker
Country: Sweden

Zoner i förskingringen

Post by embeoo »

Jag har kollat lite på hur det ser ut i turforterna i västra götaland utanför Göteborg ett tag nu. Som aktiviteten ser ut så är det inte riktigt motiverat med påfyllning utom där jag redan har pillat.

Så turfa mer och sprid ordet! Gör en Game_shark och ta det från en slumrande avkrok till turfstad #4 i regionen!

Om du bor någonstans där det är zonlöst än så länge, säg till här så får jag ta en funderare.
Milomannen

Re: Zoner i förskingringen

Post by Milomannen »

Hej! Tycker det är lite dåligt med zoner i Tranemo kommun. 1 zon är i minsta laget tycker jag :)
embeoo
Zonemaker

Post by embeoo »

Det kan man ju faktiskt instämma i, och allmänt har dt blivit mer aktivitet med iphonelaunchen.
Ska lura på vad jag kan göra åt saken ;)
Heff

Post by Heff »

Mer zoner från Furulund och mot andra hållet in till stan! ;)
Image Image Image Image Gå turfare *<(:o)-|<
embeoo
Zonemaker

Post by embeoo »

Måste ju uppskatta hur du ser Furulund som förskingringen, så mycket för "framsidan" :)

(Jag lägger bara utanför storgöteborg)
Heff

Post by Heff »

Vill ha mer zoner nära, jag gåturfar och har barn. Hade varit trevligt med mer zoner åt båda håll. Både nu och när jag kan ta cykeln år andra hållet in mot stan. Och förresten ligger det inte många zoner "utanfö" dFurulund. Men klart en definitionsfråga ;-)
Image Image Image Image Gå turfare *<(:o)-|<
embeoo
Zonemaker

Post by embeoo »

Milomannen, nu har det blivit lite att leka med. Väldigt turistinriktat, zoner efter en lång promenad runt sjön. Blir det lite lokalt liv kan det bli lite enklare zoner, som den föreslagna "Tranemo city" :D

Någon som kan peka ut var fågeltornet står? Jag kunde inte att se på satelitkartan.
Milomannen

Post by Milomannen »

Lite sent ute ser jag men Härligt att det kom lite fler zoner till Tranemo! Fågeltornet ligger ganska exakt 200m väst om den nya zonen "tåstarpsmader". Kan vara lite svårt att se på sattelitvyn.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Flopflex

Post by Flopflex »

Gullspång är ändå värd en zon, en hel del turister på sommaren och vi som har stuga nära. Många som trampar dressin längs spåret. Förslagsvis en zon där dressinspåret börjar ovanför ica 8-) En 0pph zon skadar ju ingen.
Attachments
Skärmavbild 2013-11-28 kl. 17.13.02.png
Skärmavbild 2013-11-28 kl. 17.13.02.png (441.9 KiB) Viewed 3195 times
CJZ

Post by CJZ »

Tjenare!
Vi har nyss fått ett par bra zoner här i "Sveriges Reservhuvudstad" (Karlsborg), men jag tycker absolut att det bör finnas ett par till. Inte minst en inne på Karlsborgs fästning. Denna fästning är en av de mest besökta turistplatserna i sverige under sommarsäsongen.
//CJZ
Post Reply

Return to “Västra Götaland”