Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn här
Moderator: Zonemakers
Re: Olämplig zon
ser man zonen också?
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Svar nej.Andreas wrote:ser man zonen också?
Det är en bug i klienten som kommer fixas i nästa version. Tack för rapporteringen.cribs wrote:Svar nej.Andreas wrote:ser man zonen också?

Göteborgszonen ArenaZone delar namn med globen-zonen i Stockholm.
Namnbyte på någon av dem hade varit att föredra. Mitt förslag: Vallhamra IP för GBG-zonen.
Namnbyte på någon av dem hade varit att föredra. Mitt förslag: Vallhamra IP för GBG-zonen.

Det finns ett gäng "hagazone" också 
själv tycker jag inte det stör så mkt. men några gånger har man läst rssen och trott man blivit av med policezone i stockholm när man inte tittat så noga att man sett det var i linköping

själv tycker jag inte det stör så mkt. men några gånger har man läst rssen och trott man blivit av med policezone i stockholm när man inte tittat så noga att man sett det var i linköping
http://www.turfa.se/index.php?page=zone ... HaraldPark Zonen tillhör region Uppsala men ligger i Örebro.
Jag hade tänkte fixa den, men nåja =)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Zonen timerpeak ligger på något industriområde och på väg dit möttes jag av denna skylt:

Jag körde inte vidare iaf. Men bestäm sjäv om zonen ska va kvar eller ej.

Bara en zon till
är väl bara att hoppa av och gå om man vill vara laglig?Jojje167 wrote:Zonen timerpeak ligger på något industriområde och på väg dit möttes jag av denna skylt: