Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Moderator: Zonemakers

cherryliqueur

Re: Zoner utanför Örebro - Askersund.+ norra Vättern

Post by cherryliqueur »

Jag visste inte riktigt hur jag skulle bära mig åt, så jag bestämde mig för att bara markera "nya" zoner inne i Turf och ta skärmdumpar på dem. Sen skrev jag ett dokument med närmare beskrivning samt namnförslag.
Wallen
Zonemaker
Country: Sweden

Post by Wallen »

Ska försöka titta på det imorgon eller senast på torsdag. Väldigt inzoomat kan ibland vara svårt att hitta och då är överblickkarta bra att ha så man vet var man skall zooma in utan att behöva leta. Men tittar som sagt inte på det idag så får se om jag kan se helheten ändå.
Wallen
Zonemaker
Country: Sweden

Post by Wallen »

Fick trots allt lite tid över ikväll och jag hittade dina förslag ganska lätt.
Håll utkik framöver så kommer iaf ett par gå igenom. Men för att få alla så krävs mer aktivitet.
CherryLiqueur

Post by CherryLiqueur »

Tjohoo! Toppen! :D
CherryLiqueur

Post by CherryLiqueur »

Kul med nytt! Jag lade in några förslag på zoner en bit utanför Askersund. Samma länk.
Guldfisk

Post by Guldfisk »

Här händer det visst saker! Skoj! Jag måste nog komma förbi och känna på de nya Askersundszonerna snart. See ya around! :)
CherryLiqueur

Post by CherryLiqueur »

Kul, Guldfisk. Välkommen. Här snurrar det på en hel del, så jag hoppas på fler zoner. Vad gillar du de förslag jag kommit med i länken (tidigare inlägg)?
Guldfisk

Post by Guldfisk »

AlsenView och LindenNest skulle fylla ett tomrum på vägen ut mot Husaberg (Campash). Ligger bra till för förbipasserande turfare också.
Inne i stan känns framför allt BerryPath lämplig. Samt CrowsCastle tror jag.
CherryLiqueur

Post by CherryLiqueur »

Ja. Det har du nog rätt i. Och kanske BowlingZone. De tillhör mina favoriter också.
Skönt att du hittade i länken. Jag inser att det ser lite rörigt ut. Men varje föreslagen zon har flera bilder för att den ska bli lättare att identifiera, och bilderna är namngivna.
CherryLiqueur

Post by CherryLiqueur »

Nu ska det vara lite enklare. Jag har delat upp zonförslagen "inom Askersund" och "ytterområden, Askersunds kommun". Ta gärna en titt.

https://www.dropbox.com/sh/w6ifv5hxc9gv4mm/Kk2JmCllfw

https://www.dropbox.com/sh/9bbbhjt28ogntqs/qea4M-q61p
Post Reply

Return to “Örebro”