Ny zonläggare

Moderator: Zonemakers

Post Reply
kaninmage
Zonemaker
Country: Sweden

Ny zonläggare

Post by kaninmage »

Hej!

Jag tar över zonmakeriet för Västra Götaland (minus Göteborg) efter embeoo de närmsta tre månaderna. Jag har tyvärr ingen tidigare erfarenhet av aktiva regioner (har tidigare endast lagt zoner i Danmark och Wales), men hoppas inte att det inte kommer att drabba er alltför mycket.

De närmaste dagarna kommer jag att försöka få en överblick över er region vad gäller städer/orter, aktivitet och befintliga zoner. Efter det så kommer det förhoppningsvis att dyka upp zoner där det behövs. ;)

Då jag förstått att ni inte har en FB-grupp för hela Västra Götaland (endast hittat Göteborg-, Trollhättan- och Skövde-grupper) så har jag tagit initiativ till en sådan:
https://www.facebook.com/groups/768868803140746/
Min förhoppning är att vi där kan få till en grupp för alla (FB)turfare i Västra Götaland, och att vi kan föra diskussioner om regionen i sin helhet. Jag kan inget om FB, och bor inte i Västra Götaland, så jag kommer att lägga över ägandeskapet/administrationen av gruppen till VG-turfare så fort den börjar få lite medlemmar. :)

Jag ser fram emot ett gott samarbete! :)

/kaninmage

P.S. Jag vill även påminna er om att lägga era tre förslag varje omgång, ju fler förslag vi har att gå på desto bättre zoner blir det. Utan förslag så har vi i princip bara google maps/streetview att gå efter och där kan kartorna/bilderna vara väldigt inaktuella ibland. D.S.
Wallen
Zonemaker
Country: Sweden

Re: Ny zonläggare

Post by Wallen »

Och det är jag Wallen som tar över som ZM i Göteborg. Kommer även jag börja med att sätta mig in i staden.
Jag har tidigare lagt zoner i de flesta hörn av turfvärlden men kommer närmast från Örebro och Värmland. Kommer bli intressant med en ny utmaning. :-)
Post Reply

Return to “Västra Götaland”