Jag ät väldigt nöjd med de zone vi fått oss tilldelade i Smedby!! Jättenöjd!
Ett problem som uppstår är att eftersom det är fullt krig om zonerna så uppstår det väntetid
eftersom antalet zoner är för få! Nöjd eller inte, så är det bara.
Har pillat dit lite flera zonförslag och ska försöka lägga dit en länk så att det går att se hur jag tänkt.
Ansvarig zonexekutor får väl kommentera om han/hon har lust/tid!
https://www.google.se/maps/ms?msid=2173 ... dg=feature
Zonförslag i Smedby
Moderator: Zonemakers
-
- Zonemaker
- Country: Sweden
Re: Zonförslag i Smedby
Hallå!
Ni fick en zon innan jag hann besinna mig lite. Vi kan avvakta lite och se hur det går med aktiviteten på zonerna i denna och nästa runda.
Ni fick en zon innan jag hann besinna mig lite. Vi kan avvakta lite och se hur det går med aktiviteten på zonerna i denna och nästa runda.
Tack, såg den direkt =) Vi var 4 som jagade samma zon vid 11:30 idag så ju fler desto gladare blir vi. finns flera mindre vägar som skulle vara lämpliga och vi har lämnat flera förslag via appen om genvägar mellan gator som länkar olika delar. Vet dock inte hur det fungerar och vem som kollar dem om de är lämpliga?
-
- Zonemaker
- Country: Sweden
Vi kan se alla förslag ni lämnar så fortsätt med det. Det är tacksamt när man ska skapa en zon. Tänk på att lämna vettiga förslag dock, även om vi alltid kollar och justerar.
Jaha, så den zonen var inte "jätteplanerad" då...hehe
Tack iaf. Bättre en än ingen alls.
Vänta sa du. I typ 6-7 veckor då?! OM aktiviteten i zonerna fortsätter som nu.
Håhåjaja....det blir drygt....haha
Tack igen......
/sune
Tack iaf. Bättre en än ingen alls.
Vänta sa du. I typ 6-7 veckor då?! OM aktiviteten i zonerna fortsätter som nu.
Håhåjaja....det blir drygt....haha
Tack igen......
/sune
Då man genom lampan endast har tre förslag per omgång brukar det ju bli genomtänkta förslag. Smedby har ju inte många cykelvägar men desto fler små genvägar här och där som inte alltid finns med på googlemap då det byggts en del nytt samt finns en del gångstigar. Men nu finns ju lite zoner som gör att vissa nya genvägar används och lär komma som förslag till nästa omgång. Ser fram emot att se Kalmar växa ännu mer.
Om det nu är "fullt krig om zonerna så det uppstår väntetid" så borde väl poängen man får när man ta en zon här sänkas betydligt och inte vara 170?
Då Smedbyzonerna är nya har de inte hunnit sjunka än men lär så göra för varje ny omgång =)
Smedby är tyvärr lite för litet för att, i princip, få fler zoner. Kanske nån enstaka. Utnyttja transportzonerna till Kalmar för att turfa fler zoner.
Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Ante mig! En önskan är i så fall att det tillkommer lite zoner mellan smedby och lindsdal och mellan smedby och ljungbyholm. Skulle ju kännas bra att kunna ta zoner mellan byarna.