Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
MadMajk
Posts: 168
Joined: 08 Jul 2012 22:28
Country: Sweden
Location: Jönköping

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by MadMajk »

Cyklar att hyra hos Haralds Cykel finns. Typ 3 växlad damcykel ca 15 stycken,pris typ en 100 lapp. Andra hojar kan finnas att tillgå.
MadMajk SJTD
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by Wallen »

Haralds cykel får vi nog rekommendera att hyra cykel hos och inte bara för att de är sponsorer till tävlingen utan också för att de är bra!


Sen var det en fråga (ej här...) om det kommer finnas barnportioner till middagen på kvällen och det är naturligtvis ett önskemål vi kommer försöka uppfylla. Lite svårare kan vara att uppfylla de önskningar om frånvaro av åskskurar under eventet men tävlingsledningen lovar att göra vad vi kan även på denna punkt... ;)
User avatar
MadMajk
Posts: 168
Joined: 08 Jul 2012 22:28
Country: Sweden
Location: Jönköping

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by MadMajk »

Halloj Turfare

Ni har väl inte missat att vi kör ett öppet event i Jönköping. Föranmälan är inte nödvändig men bra ur planeringssyfte. Ha du/ni tänkt komma,passa på att göra en anmälan så snart som möjligt!
Varmt välkomna!
MadMajk SJTD
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by Wallen »

Jag har uppdaterat kartan lite... det som ändrats/tillkommit är
- Restaurang för kvällens middag finns med som grön markör. Vi kommer äta på La Locanda där vi preliminärbokat bord. Mer info kommer om detta snart...
De som är anmälda till kvällen är Snusmumriken, catofthecats, pobe, NSG_Turf, Christoffers, Blockbusterz, Thunell, MadMajk, Wallen, Dacop
Om du är intresserad meddela gärna snarast.

- Spelplanen har uppdaterats med vilket område vi täcker just nu men räkna med att det kommer blir ytterligare några zoner då det droppat in lite anmälningar de senaste dagarna...
Just nu är 35 föranmälda i tråden vi hänvisar till här och lägger vi till de som sagt att de skall komma på facebook mm så blir det 10-15 till så vi räknar med ca 40-50 turfare som kör. Än så länge bara 2 lag anmälda så lätt att nå prispallen.... men det går anmäla fram till startsignalen.


Imorgon hoppas jag kunna ge info om gratis övernattning då jag vet minst 2 personer som är intresserade.
Jag
Last edited by Wallen on 07 Aug 2014 13:22, edited 1 time in total.
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by Wallen »

Besked om gratis övernattning kommer först imorgon då lokalen lyckats bli dubbelbokad men är det bara NSG_turf och christoffers som är intresserade löser det sig förmodligen. Är det fler så får vi se imorgon om det löser sig.
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by Wallen »

Pga dubbelbokning av lokal så blir det bara övernattning gratis för två vilka är nsg och christoffers. Nsg du får pm så löser vi detaljer där.
Donkiwin
Posts: 26
Joined: 22 Oct 2012 15:01
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by Donkiwin »

När behöver ni veta om man ska deltaga på middagen?
Känns lite fel att anmäla sig dit innan jag vet om jag ens kan vara med på själva racet
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by Wallen »

Det räcker att du anmäler dig till middagen i samband med eventet dvs på lördag senast 16:00 ca
Donkiwin
Posts: 26
Joined: 22 Oct 2012 15:01
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by Donkiwin »

Ok. Tackar
OrienterarN1
Posts: 3
Joined: 06 Aug 2014 20:48
Country: Sweden

Re: Inbjudan till TOJ 14 - Turf Open Jönköping 2014

Post by OrienterarN1 »

Jag och TruPlu behöver en till medlem i vårt lag då vår tredje spelare hoppade av så det finns en plats för den som är intresserad.
Tror det är smidigast om vi löser det på plats på lördag!
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”