Tullinge

Moderator: Zonemakers

Zizzler

Re: Tullinge

Post by Zizzler »

Hej!
Vad kul att du funderar på nya zoner i Tullinge. Det skulle ge många turfare runt Tullinge en nytändning.
Lan1

Re: Tullinge

Post by Lan1 »

Jaaaaa, vilka fina nya zoner!!!!
Ska ut o cykla snarast :D
User avatar
Rickshaw
Posts: 51
Joined: 07 Oct 2012 23:43
Country: Sweden
Location: Solberga, Stockholm, Sweden

Re: Tullinge

Post by Rickshaw »

Passar på att "damma av" den här gamla Tullingetråden nu. Även om mycket nytt tillkommit i Tullinge på senare tid så är området Riksten, d v s sydost om zonen Brantbrink och ner mot gamla flygfältet F18 satt på undantag. Där har det byggts och byggs nu nya bostäder i högt tempo och några nya zoner där skulle passa bra. Även på flygfältet och ner mot Pålamalmsvägen är det ett stort strövområde där man kan dutta ut några zoner.
Rickshaw the guard of Prästaparken
User avatar
Rickshaw
Posts: 51
Joined: 07 Oct 2012 23:43
Country: Sweden
Location: Solberga, Stockholm, Sweden

Re: Tullinge

Post by Rickshaw »

Och på självaste julafton kom några julklappar enligt mitt önskemål för några dagar sedan, tackar för det. Det lustiga var att jag befann mig hos dottern i Tullinge precis när bl a zonen AirForce18, alldeles intill hennes hus, lades ut. Tyvärr noterade jag inte det förrän dagen efter och jag var ovetande 10 meter i från en gul zon när jag åkte hem från henne på julaftonskvällen. Om Tullingelyckan skulle bli fullständig så skulle även en zon på cykelbanan vid korsningen Västerhaningevägen/Smedvägen sitta perfekt, d v s mittemellan Lonelybridge och Flagzone. Då får man en fin ring i nordöstra Tullinge och man kan ta alla zoner där med "flyt".
Rickshaw the guard of Prästaparken
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 881
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Tullinge

Post by Kingslayer »

http://turfgame.com/map/WishGranted

:D

Därmed är zonjulen 2015 över för Stockholms del.
User avatar
Rickshaw
Posts: 51
Joined: 07 Oct 2012 23:43
Country: Sweden
Location: Solberga, Stockholm, Sweden

Re: Tullinge

Post by Rickshaw »

Kingslayer, Jag tror alla är nöjda med zonjulen i Stockholm. Du har satt en bra ribba för din efterträdare. Tack för ett bra jobb. :)
Rickshaw the guard of Prästaparken
Post Reply

Return to “Stockholm”