Zoner till Gudö
Moderator: Zonemakers
Zoner till Gudö
Finns inga zoner alls på Gudö, skulle uppskattas 

Re: Zoner till Gudö
det finns visst zoner på Gudö, men du menar antagligen ut västerut mot Dreviken, det kan väll ordnas lite. 

Jag kan inte hitta några zoner alls på Gudö (Vendelsö) 
Finns inga zoner alls på den sidan av sjöarna och ån, inte vad jag kan se

Du får nog posta en karta med zonförslag på. Eller komma med en bättre beskrivning (ex adress etc) för det som heter Vendelsö eller Gudö i Stockholm, på Google maps, har gott om zoner.Guest wrote:Jag kan inte hitta några zoner alls på Gudö (Vendelsö)
Lägg gärna förslag i appen med. (endast Android för tillfället)
Nu har det dykt upp två zoner men gärna fler..
Ex. Spelmansvägen, Bälgvägen, Gudö Åväg, Tutviksvägen, Myggvägen & Lutavägen
Behöver ju inte finnas på alla men några av dem skulle verkligen uppskattas
Tack!
Ex. Spelmansvägen, Bälgvägen, Gudö Åväg, Tutviksvägen, Myggvägen & Lutavägen

Behöver ju inte finnas på alla men några av dem skulle verkligen uppskattas

Tack!
Tips: kolla min tråd för Jakobsberg/Kallhäll. Efter att den tråden skapades har det ploppat upp en miljard zoner (ungefärMadizon wrote:Finns inga zoner alls på Gudö, skulle uppskattas

Jag vet inte hur man gör det 
(Är inte så hajj på detta
)
Jag skrev några adresser, funkar inte det?

(Är inte så hajj på detta

Jag skrev några adresser, funkar inte det?

Hej igen, nu var det 1 år sen jag frågade efter nya zoner till Gudö för första gången och vi har inte fått nån 
Varje månad har jag föreslagit 3 zoner men ingen har dykt upp
Det finns bara två zoner här ute (Godsägaren & Fiolen) och det är ett fint område och man kan även gå runt långsjön
Så nu håller jag tummarna på att det dyker upp några nya zoner här ute så att man slipper gå så jäkla långt för att komma till närmsta zon
Tack på förhand!

Det finns bara två zoner här ute (Godsägaren & Fiolen) och det är ett fint område och man kan även gå runt långsjön

Så nu håller jag tummarna på att det dyker upp några nya zoner här ute så att man slipper gå så jäkla långt för att komma till närmsta zon

Tack på förhand!
Har kikat lite på området och slås av att det är väldigt snålt med lämpliga platser för zoner. Vore fint med lite hjälp att finna öppna, tillgängliga allmäna platser. Det mesta ser ut att vara privata tomter, och vägskäl blir generellt sett väldigt dåliga zoner.Madizon wrote:Hej igen, nu var det 1 år sen jag frågade efter nya zoner till Gudö för första gången och vi har inte fått nån
Tack på förhand!
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2603
Rank 57: Turf Archangel
Jag gjorde en hemmagjort karta, funkar den? 
Några förslag iaf
Tack!

Några förslag iaf

Tack!
- Attachments
-
- TurfKarta.png (534.19 KiB) Viewed 2797 times